שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    לקוחה: "סלקום לא מחזירה את הכסף שהיא חייבת לי"
    עדנה פנתה 5 פעמים לשירות הלקוחות ואף כתבה לחברה בפייסבוק. אף שקיבלה אישור שהיא תזוכה בגין גביית יתר - היא לא קיבלה את הסכום בחזרה, עד פניית ynet. סלקום: "עקב טעות, התוכנית החדשה לא עודכנה"

    כמה פעמים צריך לפנות לסלקום כדי לקבל החזר כספי על גביית יתר? לפחות חמש וגם אז זה לא בהכרח יעזור לכם. לקוחה בשם עדנה טוענת שפנתה לחברה מספר פעמים וקיבלה אישורים לפנייה ולכך שהיא זכאית לזיכוי אבל בפועל: איש לא זיכה אותה.

     

    >>לסיפורים הכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

     

    סלקום עוברת להפסד בסיכום השנה; מספר מנויי הטלוויזיה עלה ב-29%

    סלקום השיקה שירות סרטים חדשים בתשלום: "בהמשך יוצעו בחינם"

    אקו"ם: סלקום TV חייבת תמלוגים ב-11 מיליון שקל

     

    עדנה הצטרפה ביוני לסלקום והוצע לה להצטרף לשירות קוואטרו שכולל סלולר, טלוויזיה, קו טלפון ביתי ואינטרנט. היא הסכימה, אך טכנאי שהגיע לביתה אמר לה שהוא לא מצליח להתקין לה גישה לאינטרנט. עקב כך היא ויתרה על הקוואטרו וגם את הקו הסלולרי העבירה לחברה מתחרה. היא יידעה את החברה וסיכמה על עסקה שונה שכוללת את סלקום TV בלבד: 99 שקל ובנוסף שני ממירים. סך הכל 128 שקל לחודש. מאז ועד דצמבר 2018 חייבו אותה ב-276 שקל כל חודש. עדנה התלוננה, זה הופסק, אבל את הכסף לא מחזירים לה.

     

    לקוחה פנתה לסלקום מספר פעמים וקיבלה אישורים לפנייה ולכך שהיא זכאית לזיכוי. בפועל: איש לא זיכה אותה (צילום: גיא לוי) (צילום: גיא לוי)
    לקוחה פנתה לסלקום מספר פעמים וקיבלה אישורים לפנייה ולכך שהיא זכאית לזיכוי. בפועל: איש לא זיכה אותה(צילום: גיא לוי)

     

    חמישה נציגים לא עזרו

    "רצתי אחריהם פעמים רבות", היא טוענת. "כתבתי להם בפייסבוק, דיברתי עם חמישה נציגים, קיבלתי סמסים שמעדכנים אותי שפניתי לקבלת זיכוי וכלום לא עוזר. מה עוד אפשר לעשות כדי לקבל את הכסף שנגבה ממני בטעות בחזרה?

     

    "למעשה הם חייבים לי 722.89 שקל הפרשים על גביית יתר: 50.81 שקל על יולי (חיוב יחסי), 148-145 שקל עבור אוגוסט - נובמבר ו-88.30 שקל הפרש חיוב יחסי בדצמבר".

     

    פנינו לסלקום ומהחברה נמסר בתגובה: "הלקוחה בחרה להצטרף לתוכנית קוואטרו שכוללת טלוויזיה, אינטרנט ושלושה מנויים סלולריים. כעבור זמן בחרה
    לערוך שינויים בתוכנית, אולם עקב טעות, התוכנית החדשה לא עודכנה כראוי והלקוחה המשיכה להיות מחויבת בגין התוכנית אליה הצטרפה. אנו ניצור קשר עם הלקוחה ונטפל בפנייתה".

      

    ואכן, אחרי פניית הלקוחה ל-ynet ופניית ynet לסלקום, בחברה סוף סוף חזרו אליה. "נציגה חזרה אלי ואמרה שנפלה טעות אבל היא עדיין לא יודעת באיזה סכום אזוכה כי הם רוצים חשבוניות מחברת הסלולר שלי", סיפרה עדנה.

     

    אחרי דין ודברים והוכחות שהמציאה לחברה, סלקום הודיעה לה שתזכה אותה ב-572.96 שקל. לפי עדנה, "הנציגה אמרה שהיא תזכה את החשבון שלי תוך כמה ימים. כעת אני ממתינה".

     

    קרה לכם מקרה דומה? רוצים להתלונן? כתבו לנו >>

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים