שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    יוצרים שינוי: סינגל ראשון ללהקת שלוה
    בשאיפה להביא לשינוי במודעות החברתית וביחס החברה לבעלי מוגבלויות, השיקה להקת שלוה יחד עם בנק הפועלים, חברת המתנ"סים וגוגל ישראל קמפיין חדש. ענאל כליפה מהלהקה מציגה בראיון לאולפן ynet את הסינגל הראשון של הלהקה. צפו

    ענאל כליפה מלהקת שלוה (שחרור למשפחה והילד המוגבל) שוחחה עם אולפן ynet לראיון לרגל צאת הסינגל הראשון של הלהקה.הסינגל עוסק בנושא המאוד קרוב ללבם של חברי הלהקה - שילוב אנשים בעלי מוגבלויות בחברה הישראלית.

     

    צפו בענאל כליפה בריאיון באולפן ynet:

     

    הסינגל הוא חלק מקמפיין לשינוי מודעות לאור סקר שהציג נתון מחריד - 90% מההורים לא שהילד שלו ייקח חלק או ישתתף בחוג שילד עם מוגבלות לוקח בו חלק. בנק הפועלים בראשות אריק פינטו יחד עם החברה למתנ"סים, שלוה וגוגל ישראל יזמו מהלך חברתי ציבורי נרחב הקורא לשילוב אנשים עם מוגבלות במסגרות משותפות בקהילה.

    השקת המהלך היא באמצעות הצגת הסינגל של להקת שלוה אשר תוביל את הקמפיין ותציג את הסינגל המקורי הראשון שלהם.

     

     

    להקת שלוה עם מנכ
    להקת שלוה עם מנכ"ל בנק הפועלים, אריק פינטו(צילום: יח"צ)

    "אני חושבת שבכללי אנחנו מביאים שינוי", אומרת כליפה, "אנחנו רואים לאט לאט את השינוי. נחשפנו ב'כוכב הבא' ואני ראיתי בעצם איך אנשים הסתכלו עלינו לפני ואיך אנשים מסתכלים עלינו אחרי ואיך שאנשים מסתכלים על בעלי מוגבלויות בכללי עכשיו, וזה מדהים. אנשים פשוט לאט לאט מתקרבים ונחשפים".

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    רוח טובה
    יד שרה
    כיתבו לנו
    מומלצים