שתף קטע נבחר

יפאורה נכנסת לתחום משקאות האנרגיה עם המותג שוופס אנרג'י

לדברי החברה, המותג החדש יכיל חצי מכמות הסוכר בהשוואה למשקאות מתחרים כדוגמת XL ו-BLUE

יפאורה נכנסת לראשונה לתחום משקאות האנרגיה תחת המותג שוופס אנרג'י.

 

"בגלל ציורי אירוויזיון" - אין חותמת בד"ץ לבקבוקי נביעות

היעד הבא: שטראוס מתרחבת לתחום הטופו

הקנס לקוקה קולה ישראל יקטן ל-51 מיליון שקל

 

המותג החדש יכיל חצי מכמות הסוכר בהשוואה למשקאות מתחרים, כדוגמת XL של טמפו התופס 60% נתח שוק, BLUE של שמשום התופס 34% ורד בול שתופס כיום 3% בלבד. ההיקף השנתי של שוק משקאות האנרגיה בישראל (לפי נילסן) הוא 11.7 מיליון ליטר (ירידה של 5.9% בהשוואה לאשתקד) ובהיקף כספי של 181 מיליון שקל.

שוופס אנרג'י (צילום: יח
שוופס אנרג'י(צילום: יח"צ)
 

יפאורה, שסבלה ממותגיות של משקאות זולים, מתכוונת להשיק משקאות נוספים תחת המותגים "ספרינג" ו"שוופס" שנחשבים מותגי פרימיום, ובקרוב תשיק סדרת מיצים בבקבוקי זכוכית תחת השם פירות וירקות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים