צילום: AP

שינוי בפייסבוק? צוקרברג הולך אחרי הכסף

להזמין מונית במסנג'ר, לקנות בגדים באינסטגרם: מייסד הרשת החברתית רוצה להגדיל את האימפריה ולשלוט לא רק בפן החברתי של החיים המקוונים - אלא גם ובעיקר בפן הכלכלי. אם חזון הפרטיות שלו יתגשם, הוא לא יצטרך להיות השוטר של העולם. פרשנות


נסו לדמיין את התרחיש הבא: אתם מתעוררים בבוקר ומסתכלים בעיניים טרוטות על הסמארטפון, וממש כמו היום מחכות בו כמה התראות - קבוצת וואטסאפ שהתעוררה, שלושה מיילים, שיחה שלא נענתה. במקום להתעדכן בפיד, אתם מתעדכנים בדיונים שהתפתחו בקבוצת הריצה/הורות/סתם שאלות/מקרמה/ גאדג'טים האהובה עליכם.

premuim_image

כתבה זו זמינה רק למנויי +ynet - שנהנים מגישה מלאה לפרשנויות, לראיונות בלעדיים, לכתבות ולטורים של מיטב כותבי ynet ו"ידיעות אחרונות"

כבר יש לכם מינוי? התחברו

הצטרפו עכשיו - החודש הראשון עלינו
רוצים לראות מה יש לנו להציע?