צילום: shutterstock

היום שבו רובוטים יענו לכם בשירות הלקוחות

מרגיש לכם לא טבעי להתכתב עם צ'טבוט? בעתיד הרובוטים ילמדו לדבר איתכם ויישמעו ממש כמו בני אדם. "הצ'טבוט תמיד זוכר מה לעשות ומה התשובה הנכונה", אומר עמית בן שחר מ-LogMeIn. יועץ הדיגיטל אלכס האנטר מפציר בחברות לזכור את האדם שמעבר למסך המחשב: "קשר אנושי יעשה את ההבדל במאה ה-21"


אם יש חוויה שכולנו מתעבים במידה שווה, זה כנראה שירות הלקוחות. עכשיו, מספרים בעיר, יש שירות לקוחות אחר, קשוב יותר, יעיל יותר וכן, דיגיטלי יותר. 

premuim_image

כתבה זו זמינה רק למנויי +ynet - שנהנים מגישה מלאה לפרשנויות, לראיונות בלעדיים, לכתבות ולטורים של מיטב כותבי ynet ו"ידיעות אחרונות"

כבר יש לכם מינוי? התחברו

הצטרפו עכשיו - החודש הראשון עלינו
רוצים לראות מה יש לנו להציע?