שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    גולן טלקום: הרווח טיפס ב-27% - 5,000 מנויים עזבו את החברה בינואר-מרץ
    שיעור נטישת הלקוחות עלה ברבעון הראשון ל-8.15%, מול 6.96% ברבעון הקודם, מספר המנויים ירד מ-906 ל-901 אלף; ההכנסה ללקוח עלתה בשיעור קל ל-48 שקלים, הרווח הרבעוני טיפס ב-28% ל-23 מיליון שקל
    חברת הסלולר גולן טלקום מסכמת את הרבעון הראשון של השנה עם קיפאון בשורת ההכנסות לצד שיפור בשורת הרווח: ההכנסה ללקוח עלתה במעט בהשוואה לרבעון האחרון, אך שיעור נטישת המנויים התרחב משמעותית.

     

    בזק עברה להפסד עתק של 1.1 מיליארד שקל ב-2018 וביטלה את מדיניות הדיבידנד

    פרטנר: יציבות בהכנסות וירידה חדה ברווח ב-2018

    סלקום עוברת להפסד בסיכום השנה; מספר מנויי הטלוויזיה עלה ב-29%

     

     

    >> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו 

     

    תוצאות גולן טלקום, אותה מנהל גיל שרון, פורסמו במסגרת הדו"חות הכספיים של בעלת השליטה אלקטרה צריכה. המכירות במגזר התקשורת הסלולרית של אלקטרה צריכה ברבעון ינואר-מרץ, הכוללות למעשה את פעילות גולן טלקום, עמדו על 130 מיליון שקל, בדומה לרבעון המקביל ב-2018.

    מנכ"ל גולן טלקום, גיל שרון (צילם: ירון ברנר) (צילם: ירון ברנר)
    מנכ"ל גולן טלקום, גיל שרון(צילם: ירון ברנר)
     

    הרווח התפעולי של חברת הסלולר בתקופת הדוח עמד על 23 מיליון שקל, בהשוואה ל-18 מיליון שקל ברבעון המקביל, שיפור של 27.8%. ההכנסה הממוצעת מלקוח (ARPU) עמדה על 48 שקלים, לעומת 48.4 שקלים ברבעון הראשון של 2018 ומול 47.7 שקל ברבעון הקודם (רביעי 2018).

     

    מספר מנויי הסלולר של גולן טלקום עמד בתום הרבעון על 901 אלף, ומול 906 אלף ברבעון הקודם ולעומת 896 אלף בתום הרבעון המקביל. שיעור נטישת המנויים עלה ל-8.15%, לעומת 6.96% ברבעון הרביעי של 2018 ו-7.9% ברבעון הראשון של 2018.

     

    גולן טלקום ביצעה ברבעון השקעות בסכום של 9 מיליון שקל, מתוכם סכום של 3.5 מיליון שקל ב"הרכשת לקוחות" - עלות שילוב לקוחות חדשים.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילם: ירון ברנר
    מנכ"ל גולן טלקום, גיל שרון
    צילם: ירון ברנר
    מומלצים