שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    לא סיפקה את הסחורה: קמפיין קרדשיאן של קסטרו נכשל בישראל

    קסטרו שילמה לקים קרדשיאן 6 מיליון דולר במזומן כדי שתוביל את קמפיין קרולינה למקה, אך לא הצליחה למשוך את הצרכנים. בארה”ב עמדה החברה ביעד המכירות

    מכירות הקולקציה בעיצובה של כוכבת הריאלטי קים קרדשיאן למותג המשקפיים קרולינה למקה מקבוצת קסטרו נכשלו בישראל, הגעתה הצפויה ארצה בוטלה והקולקציה בעיצובה נשלחה חזרה לארצות הברית. קרדשיאן, שאחרי עמוד האינסטגרם שלה עוקבים 141 מיליון גולשים, הצליחה להביא רק 90 אלף עוקבים לעמוד האינסטגרם של קרולינה למקה.

     

    >> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

     

    קסטרו: ההפסד גדל ל-48 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2019

    קים קרדשיאן תהיה שותפה של בר רפאלי בקרולינה למקה

    "קרולינה למקה מיצתה את ישראל"

     

    בקסטרו מודים ששיתוף הפעולה בישראל לא עלה יפה, אך טוענים כי בארצות הברית המכירות של קולקציית קרדשיאן עומדות בצפי, פחות או יותר, וכי שיתוף הפעולה איתה יימשך: בקבוצה ציפו למכירות ב-1.2 מיליון דולר בארצות הברית, ועל פי מקורבים, מכרו בכמיליון דולר ב-60 יום מאז עלה האתר.

    קים קרדשיאן ובר רפאלי בצילומים לקמפיין. המשקפיים נשלחו חזרה לארה”ב (צילום: Mert Alas & Marcus Piggott)
    קים קרדשיאן ובר רפאלי בצילומים לקמפיין. המשקפיים נשלחו חזרה לארה”ב(צילום: Mert Alas & Marcus Piggott)
     

    לקרולינה למקה יש 116 חנויות ודוכנים בישראל ובעולם ואתר מכירות בארצות הברית. לפני שלושה חודשים החלה קסטרו בשיתוף פעולה עם קרדשיאן לקראת שיווק המותג בארצות הברית. אחרי הפסדים של 30 מיליון שקל שספגה קסטרו מפתיחת חנויות בחו”ל בעבר החליטו להסתפק הפעם באתר אינטרנט למכירות משקפיים בארצות הברית בלבד.

     

    עם זאת השקיעה קסטרו סכומי עתק בקמפיין עם קרדישאן וציפתה כי זה ישפיע גם על המכירות בישראל ויגדיל אותן ב-15%-10%, אך מאז תחילת השנה צמחו

    מכירות המותג בכ-8% בלבד.

     

    החוזה יוארך לעוד שנתיים

    קסטרו, שסיימה את הרבעון הראשון של 2019 עם הפסד של 48 מיליון שקל, חתמה על הסכם שיתוף הפעולה עם קרדשיאן עוד לפני כן ושילמה לקרדישאן 6 מיליון דולר במזומן. מתוכם מיליון דולר שולמו לה בדצמבר האחרון, סכום שהכביד על החברה תזרימית. בנוסף קיבלה קרדשיאן אופציות בגובה 10% בחברה בת אמריקאית שפתחה הקבוצה לפעילות של קרולינה למקה בארצות הברית. בסך הכל קסטרו השקיעה כ-30 מיליון דולר ביציאה של קרולינה למקה לשוק בארצות הברית.

     

    למרות כל זאת מתוך 100 אלף זוגות משקפיים בעיצובה של קרדשיאן, נמכרו בישראל 20 אלף זוגות בלבד, ואת היתר שלחה הקבוצה לארצות הברית בתקווה שיימכרו באתר האמריקאי של המותג. במקביל הצרכנים האמריקאים פחות אהבו את יתר קולקציית המשקפיים של קרולינה למקה וקסטרו נאלצה להחזיר מארצות הברית לישראל את כל 300 אלף זוגות המשקפיים של המותג.

     

    גם הגעתה של קרדשיאן לישראל במרץ 2019 בוטלה בשל התקפות הטילים על ישראל שבוע לפני הגעתה, וקסטרו הפסידה קרוב ל-6 מיליון שקל מביטול הביקור. מתוכם מאות אלפי שקלים על הורדת שלטי חוצות של הקמפיין שדלפו לתקשורת לפני הזמן המתוכנן, ביטול מסיבת פורים שתוכננה בהשתתפותה בעלות 2 מיליון שקל וביטול השכרת סוויטת פאר במלון, רכב, והוצאות נלוות בעלות של כ-2.5 מיליון שקל.

     

    בקסטרו מתכוונים למקד מעכשיו את הקמפיין עם קרדשיאן בארצות הברית ולהפסיק אותו בישראל. "זה נכון שאני מאוכזב מהמכירות של קולקציית קים קרדשיאן בישראל אבל אני מרוצה מהפעילות של קרולינה למקה בארצות הברית", אמר יוסי גביזון, ממייסדי קבוצת הודיס וקרולינה למקה.

     

    "בארצות הברית קרדישאן הביאה לנו 900 אלף איש שנרשמו באתר של קרולינה למקה ו-32 מיליון איש נחשפו לאתר. זו חשיפה גדולה. בעוד שבוע נוציא קולקציה חדשה של קים קרדשיאן גם בישראל וגם בארצות הברית והשבוע אטוס לארצות הברית לנהל משא ומתן להארכת החוזה עם קרדשיאן לעוד שנתיים".

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    צילום: Mert Alas & Marcus Piggott
    קים קרדשיאן ובר רפאלי בצילומים לקמפיין
    צילום: Mert Alas & Marcus Piggott
    מומלצים