שתף קטע נבחר

סנפרוסט מתרחבת: מקימה מפעל חדשני במגדל-העמק בהשקעה של 52 מיליון שקל

יצרנית הירקות והפירות הקפואים שבבעלות תנובה תקים את המפעל החדש סמוך למפעל הקיים שלה שימשיך לפעול. הפעילות בו תתמקד באריזה באמצעות אוטומציה מלאה. תנובה: "לא יהיו מפוטרים בקרב העובדים הקבועים"

סנפרוסט, יצרנית הירקות והפירות הקפואים שבבעלות תנובה , מקימה בהשקעה של 52 מיליון שקל מפעל חדשני במגדל-העמק.

 

אחרי שנים של קיפאון: תנובה רכשה מפעל פסטות  

תנובה זכתה במכרז להקמת חממת פודטק בקריית שמונה

המלחמה על הגבינות הקשות: תנובה משיקה מותג פרימיום

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

בעשור האחרון כמעט שלא נבנו מפעלי מזון חדשים בישראל. האחרון שבהם היה מפעל הבמבה החדש של אסם בשדרות שהוקם בהשקעה של 200 מיליון שקל.

מוצרי סנפרוסט (צילום: אראל לביא) (צילום: אראל לביא)
מוצרי סנפרוסט(צילום: אראל לביא)

המפעל החדש של סנפרוסט נבנה מהיסוד על שטח של 5,000 מ"ר, סמוך למפעל הקיים שלה שימשיך לפעול. המפעל החדש יתמקד באריזה ויהיה עם אוטומציה מלאה. פעילות האריזה כיום דורשת עובדים רבים, אך התעשייה בישראל מתקשה לאייש עובדים לכך. הכנסת האוטומציה תקטין את התלות בעובדים רבים, תייעל את עבודת המפעל, תעלה את הפריון ותוסיף לרווחיות.

 

סנפרוסט היא אחת החברות הבנות הרווחיות של תנובה ונמצאת תחת אלי בן-לולו, מנהל חטיבת המזון. היא סומנה כמנוע צמיחה של החברה. לפני שבוע נודע כי חטיבת המזון נכנסה לקטגוריה נוספת — פסטה מצוננת.

 

מחזור המכירות השנתי של סנפרוסט הוא 240 מיליון שקל והיא גדלה בקצב שנתי של 5%־6%, בין היתר בגלל המעבר העולמי למוצרי נוחות לבישול והעלייה במספר הצרכנים שמצמצמים את אכילת הבשר. למרות שמוצריה יקרים יותר מהמתחרים, המותג חזק מאוד אצל הצרכן הישראלי וסנפרוסט תופסת נתח שוק של 60% בקטגוריית הירקות הקפואים.

 

מתנובה נמסר כי לא יהיו מפוטרים בקרב העובדים הקבועים (במפעל מועסקים 170 קבועים), וכי האוטומציה תבוא על חשבון עובדים זמניים המגויסים בעונת הקטיף.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים