שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    היזהרו מדיאטות!
    הקיץ כאן ואם עדיין לא הורדנו את כל הקילוגרמים מהחורף, סביר להניח שרבים מאיתנו מחפשים ממש עכשיו פתרונות בזק. קארין אדוני בן-דוד מספרת לנו מהי הדרך הנכונה והבטוחה להגיע למטרה ומאילו מוקשים עלינו להיזהר בדרך

    ישנן לא מעט מלכודות דיאטה גדולות בהן רובנו נופלים, בדיוק ברגעים שאנחנו מקווים לראות תוצאות. הקיץ בפתח וכמו בכל שנה, כולנו מקווים להתאים את גופנו לאופנה ולחוף.

     

    מי שלא עמל בחורף ולא הגיע לקיץ כשהוא מצוייד בגיזרה הנכונה, או בתחושה הנכונה, מכיר את המעגל הקבוע, שמתחיל בניסיון להכנס לבגד הים, ממשיך בתחושה לא נוחה, עובר לחיפוש אחר דיאטת בזק- סגפנות

    קולינארית והעלאת תדירות הפעילות הגופנית- איבוד קילוגרמים- כניסה לבגד ים המיוחל- אלכוהול,

    גלידות, מסעדות ,חופשות והנה, חזר כל המשקל בחזרה.

     

    מה הטעויות הנפוצות שאנחנו נוטים לעשות כל פעם כשהקיץ מגיע ואילו הם אותם מאכלים ״תמימים״ שיכולים

    לחבל בתהליך הירידה במשקל.

     

    דיאטות בזק:

     

    כולנו מכירים את הדיאטות האלו, כולנו גם נסינו אותן. הבטחות גדולות, תפריטים המכילים מתחת ל1000- קלוריות ביום, אכילה שמכילה בעיקר ירקות למיניהם, צום מיצים, אכילה של תפוחים או מעקב אחרי עוד טרנד דיאטה נוסף. מה המשותף לכל אלו? כל הדיאטות הללו אולי יעבדו, אבל בטווח הקצר. בטווח הארוך תהליך הירידה הזה יוביל אותנו בדיוק לאותו המקום, ובעלי הניסיון שבינינו מבינים שהרבה פעמים, דיאטות שכאלו יובילו אותו למשקל גבוה אפילו יותר, בתוספת לתחושת כשלוןו, אכזבה וחוסר יכולת.

     

    דגכדג ()

     

    אין קיצורי דרך. שינוי במשקל מתחיל קודם בשינוי תודעתי, ארגוני והבנה אמיתית שיש כאן תהליך, כזה שאם נתמיד בו, נשמור על התמדה וסבלנות, נצא נשכרים לא רק לימי הקיץ, אלא גם לעתיד.

      

    שתייה מרובה של משקאות קרים העתירים בקלוריות וסוכר:

     

    אין כמו איזה קפה ברד טעים או מיצים סחוטים ביום קיץ חם שכל מה שבא לכם זה משקה מרווה וטעים

    להתפנק עליו.

     

    עם כל הצער בדבר, משקאות ברד קפה, או מיצים טבעיים וזה לא משנה אם הם סחוטים טרי, אורגניים מהגינה של השכן, כולם מכילים כמות מאוד גדולה של סוכר וקלוריות לא מכילים כמעט ערכים תזונתייםץ הם מעלים לנו את הצריכה הקלורית הסוכרית היומית. לכן, במקום פרפרצ׳ינ, בקיץ הזה נסו לבחור בקפה קר עם חלב ותוסיפי לעצמכם את הממתיק או בחרו בשייק פירות בכוס קטנה. כך תוכלו להנות ממשקה מרווה וטעים וגם משביע יותר.

     

    קערות אסאי למיניהן:

     

    מי לא מכיר את קערות האסאי כמעט בכל פינת רחוב, זה טעים, זה מתוק וזה משווק כבריא ומרזה. אז אולי כדאי שנבדוק זאת שנית. פרי האסאי באמת נחשב
    לפרי בריא, עשיר בויטמנים, מינרלים ואנטיאוקסידאנטים. יחד עם זאת, הוורסיה שנמכרת ברוב החנויות מכילה כמוית לא מבוטלות של סוכר, דבש. נוסיף לזה את הטופינגס מעל כמו גרנולה, בננה ועוד מבחר דברים טעימים ואנחנו מגיעים כבר במומצע למנה המכילה 600 קלוריות וכ75- גרם של סוכר.

     

    אם ממש מתחשק לכם לרדת על קערת אסאי, הייתי ממליצה להכין בבית. אפשר לקנות אסאי קפוא כמעט בכל סופר היום, להוסיף ממתיק לבחירה ולהוסיף את התוספות שבא לכם מעל.

     

    אלכוהול וקוקטיילים:

     

    כמה טעים זה מרגריטה קרה, ליד הבריכה או קוקטייל מדליק בשבת אחר הצהריים? מתאים כל כך לאווירת

    הקיץ. יחד עם זאת, חשוב לשים לב מה מזמינים ומה בוחרים. אפשר לשלב אלכוהול בתפריט שמטרתו ירידה או שמירה על המשקל ,אבל צריך לבחור בחכמה. במקום מרגריטה קפואה, ברד, היכולה להגיע ל-400-500 קלוריות למשקה, העדיפו מרגריטה על הקרח המכילה 150-180 קלוריות למשקה, טעימה לא פחות ומשתלמת הרבה יותר.

     

    נסו להמנע קוקטיילים מתוקים במיוחד, ובחרו כוס יין, שמפניה או אלכוהול נקי כמו וודקה או טקילה.

     

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים