שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    קאדילק XT4 - החל מ-265 אלף שקל

    רכב הפנאי הקטן של קאדילק מתחיל שיווק בישראל באיחור ניכר, והוא ינסה לשפר את נתוני המכירות העגומים של המותג מתחילת השנה

    קאדילק מתחילה לשווק בישראל את ה-XT4, רכב פנאי הקטן בהיצע, יותר משנה לאחר שנחשף ובאיחור של שישה חודשים ממועד השיווק המקורי של היבואנית. תג המחיר מתחיל ב-265 אלף שקל, מה שיציב אותו מול מתחרים אירופאים מבוססים היטב כמו אודי Q3, וולוו XC40 וב.מ.וו X1.

     

    קאדילק XT4 ()

    ה-XT4 ינסה לשפר את נתוני המכירות העגומים של המותג בישראל, שמסר במחצית הראשונה של השנה 186 כלי רכב, ירידה של למעלה מ-40%. הוא מבוסס על פלטפורמת E2 אותה הוא חולק עם שברולט מאליבו, ומציע ממדים גדולים מהמקובל בקטגוריה - 460 ס"מ לאורך, 188 ס"מ לרוחב ו-163 ס"מ לגובה, עם בסיס גלגלים של 278 ס"מ. נפח תא המטען עומד על 637 ליטר. הוא מצויד במנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר, המוכר של ג'נרל מוטורס עם 237 כ"ס ותיבת תשעה הילוכים אוטומטית. גרסאות הבסיס יצויידו בהנעה קדמית, הגרסה הבכירה בהנעה כפולה.


    קאדילק XT4 ()

    גרסת הבסיס כוללת מסך מגע "8 עם צימוד Apple CarPlay ו-Android Auto, מערכת שמע של Bose, טעינה אלחוטית לסמארטפון, מצלמת חניה היקפיות, בקרת אקלים מפוצלת, ריפודי עור למושבים עם כיוון חשמלי לקדמיים, מנופי העברת הילוכים מההגה, דלת תא מטען חשמלית, חלון שמש וחישוקי "20 קלים.


    קאדילק XT4 ()

    הגרסאות הבכירות (285 אלף שקל להנעה קדמית, ו-300 אלף שקל להנעה כפולה), מוסיפות גם חימום להגה ולמושבים הקדמיים והאחוריים, עיסוי ואוורור למושבים הקדמיים. אבזור הבטיחות בכל הגרסאות כולל בלימת אוטונומית, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתראת שטחים מתים.

     

    הכותב חבר מערכת iCar

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים