שתף קטע נבחר

תכירו את פולי, העוזר האישי החכם החדש שלכם

בנק הפועלים הוא בין הארגונים הראשונים שמשיק שירות חדשני ב-WhatsApp

פולי הוא בוט ייעודי (קיצור של רובוט) שעונה על שאלות באופן אינטואיטיבי ובצורה פשוטה למשתמש. הוא לומד תוך כדי תנועה מה מעניין את הגולשים ומעדכן את השאלות בהתאם.

 

בעזרת פולי יוכלו לקוחות כל הבנקים לאתר סניפים ובנקטים, לקבל שערי מטבע והמרות מט"ח.

 

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)
אילוסטרציה(צילום: יח"צ)

 

אם למשל אתם באמצע רכישה אונליין או במהלך קניות בחו"ל, תוכלו לשלוח לו הודעה "100 דולר", ותקבלו תשובה עם שער המסחר העדכני וכמה שקלים שווים הדולרים. אם כותבים את שמו של סניף מסוים, תקבלו את כתובתו, שעות פעילותו, מגוון השירותים המוצעים בו, וחיבור לתוכנת ניווט שנפתחת בלחיצה (ואם יש לכם רגע פנוי, תוכלו לבקש מפולי לספר לכם בדיחה – פולי בעל חוש הומור משובח).

 

בהמשך יעבור השירות עדכונים, שיפורים והוספת יישומים נוספים לטובת המשתמשים בו.

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)
אילוסטרציה(צילום: יח"צ)

 

הפניה לפולי אינה כרוכה בתשלום, והוא זמין ללקוחות כל הבנקים 24 שעות 7 ימים בשבוע. כדי להתחיל את השימוש בו, יש לשמור את המספר 054-6225522 ברשימת אנשי הקשר.

 

"אנו גאים להיות הבנק הראשון בישראל שמספק שירותים גם באפליקציית WhatsApp הפופולארית", אומרת דנה זיו-אב רזניק, מנהלת המרכז לתקשורת ארגונית בבנק הפועלים. "מדובר בפיתוח חדשני שיאפשר לבנק להרחיב את ערוצי השירות ללקוחות, בכל אמצעי התקשורת הקיימים, לפי הנוחות וההעדפה האישית של כל אחת ואחד".

אילוסטרציה (צילום: יח
אילוסטרציה(צילום: יח"צ)

 

גאי בז ראק, מנהל תחום פיננסים, רכב, תקשורת ותיירות בפייסבוק ישראל, מסר: "בעולם שבו אנשים מצפים מחברות להיות זמינות ונגישות, WhatsApp הינו ערוץ תקשורת הכרחי לעסקים שפועלים בישראל ורוצים לשפר את חוויית הלקוח שלהם. אנחנו שמחים על המהלך של בנק הפועלים ומצפים לראות עוד חוויות, שירותים ומוצרים מונגשים לקהל הלקוחות באמצעות WhatsApp".

 

השירות החדש מצטרף למגוון ערוצי השירות של הבנק: בסניפים, במכשירי השירות העצמי, במוקד הטלפוני, באתר הבנק, בטלגרם, באפליקציה ובמסנג'ר של Facebook, שם ניתן לקבל מענה אנושי. הוספת השירות החדש ב־WhatsApp, הנחשבת לאפליקציית המסרים האהובה ביותר על הציבור בישראל ונמצאת בשימוש על־ידי כל מגוון האוכלוסיות, היא חלק מהמאמצים המתמידים של הבנק לשפר את השירות ללקוחותיו ולהנגיש את שירותיו באופן הפשוט ביותר לציבור הרחב.

 

את השירות החדש יצרו במשותף חטיבות החדשנות, הטכנולוגיה ומחזיקי העניין של הבנק, באמצעות מרכז הפיתוח הפנימי שלו, שנחשב לאחד מבתי התוכנה הגדולים בישראל, אם לא הגדול שבהם. שותפה נוספת לפיתוח ולתפעול השירות הינה חברת סלסנס.

 

אז מה עושים?

שמרו את המספר של פולי, העוזר האישי החדש והחכם שלכם,

ברשימת אנשי הקשר

054-6225522

ותוכלו לכתוב לו בכל שעה שתרצו

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים