שתף קטע נבחר

בוחרים קרן פנסיה? רק דיגיטלית

מידי כמה שנים עולה השאלה אם להחליף קרן פנסיה, ואם כן לאיזו. השוק מוצף, הפרסומות לא פוסקות, והמומחים מסכימים: בוחרים רק בקרן גדולה ויציבה שמאפשרת גם פעילות דיגיטלית

בשבועות האחרונים אנחנו רואים הצפה תקשורתית של ידע המונגש לציבור אודות קרנות פנסיה.

 

קרנות יש הרבה, פנסיה היא לא דבר חדש, מסלולים, תשואות, השקעות, הרכב דמוגרפי, כל המילים האלה אולי נשמעות מורכבות, אך הן בעצם הרגליים של כל קרן פנסיה בישראל. מטרת כל הקרנות, וכל החברות השונות, היא לאפשר לכל אדם בישראל לחסוך לגיל הפרישה ולבטח את עצמו ומשפחתו מפני נכות או מוות חלילה.

בישראל, לא כולם נערכים נכון לגיל הפרישה.

 

אילוסטרציה (צילום: shutterstock)
אילוסטרציה(צילום: shutterstock)

 

תוחלת החיים עולה, גיל הפרישה נשאר בעינו, ולמעשה, מגיל 67, נותרו עוד שנים רבות לחיות ללא הכנסה קבועה ממקום העבודה.

 

הדרך הנכונה והבטוחה ביותר להתנהל במצב זה היא לבחור קרן פנסיה מתאימה וטובה, יציבה וגדולה, שמבטיחה ביטחון לאורך שנים.

 

ויותר מכך, קרן שיודעת לאפשר ללקוחות לנהל את החסכונות שלהם בצורה הטובה ביותר.

 

מגדל, חברת הביטוח הפנסיוני הגדולה והוותיקה ביותר בישראל, החלה לפני מספר שנים להעביר את המידע ואת היכולת לעקוב ולבצע פעולות בקרן פנסיה אל הלקוחות, בדיוק מתוך תובנה זו.

 

הכל, הכל, דיגיטלי.

* רוצים לשנות מסלול השקעה? לעדכן פרטים?

* רוצים להגיש בקשה להלוואה ולעקוב אחריה? או בקשה למשיכת כספים?

* רוצים להזמין דו"חות ואישורים? או להתעדכן במצב החיסכון הפנסיוני?

* או רק רוצים להזמין שיחת טלפון עם נציגי החברה לשעה נקובה?

 

מהבית, מהטלפון, מהמחשב, אפשר לעשות את זה.

 

במגדל מאמינים שככל שהלקוח ידע יותר, כך הוא יהיה בטוח יותר. ולכן כל המידע והשירותים ניתנים ללקוחות, כך שיוכלו לנהל את כספם.

 

תומר רובינשטיין, שמוביל את המהפכה הדיגיטלית במגדל, מסביר: "כמו שאנחנו מתנהלים מול הבנק באופן דיגיטלי, כך עלינו לפעול גם אל מול קרנות הפנסיה. מגדל היא היחידה מבין חברות הביטוח שיש לה אפליקציה הכוללת את כל המידע והפעולות הנדרשות במהלך תקופת החברות בקרן. אתה יכול לקבל באמצעותה, בצורה דיגיטלית, את כל הדו"חות, להשיג את כל אישורי המס והצהרות הון, להגיש תביעות ולעקוב אחרי הטיפול בהן, לשנות מסלולי השקעה, לקחת הלוואות, לעקוב אחרי סטטוס ההלוואה, למשוך כספים, להשתמש בסימולטור מתקדם כדי לדעת מה תהיה הקצבה החודשית בפנסיה ועוד".

 

מנכ"ל מגדל מקפת, אפי סנדרוב ציין כי מגדל מאמצת את קדמת הטכנולוגיה על מנת לשפר את השירות ולאפשר ללקוחות לפעול מולה בכלים דיגיטליים, אולם מקפידה במקביל לשמר ולפתח גם את המענה האנושי ללקוחות הן במוקדים הטלפונים של החברה והן באמצעות סוכני הביטוח והמשווקים הפנסיונים, אשר פוגשים מדי יום את הלקוחות בביתם ובמקום עבודתם.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים