שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    לא רק נטפליקס: מי רוכב על ההצלחה של בית הנייר
    פרטנר טיוי תערוך הערב יחד עם שירות הסטרימינג הפופולרי הקרנה מיוחדת בתל אביב של הפרק הראשון של התוכנית הפופולרית. דיזל הזמינה את הכוכב חיימה לורנטה, המגלם את דמותו של דנוור בסדרה, להשקת הקולקציה החדשה של הרשת. ורק המניה של נטפליקס לא עומדת בקצב

    היום יום חמישי, בלה צ'או: אמנם מניית נטפליקס צנחה אמש בשיעור של כמעט 12% במסחר המאוחר בבורסת וול סטריט בניו יורק, אבל הנתון הזה לא ימנע מנטפליקס ישראל לקיים הערב (ה') מסיבת צפייה המונית לקראת העונה החדשה של "בית הנייר" - הסדרה המובילה של שירות הסטרימינג הפופולרי.

     

    >> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

     

    מרידינג באהבה: בבנק לאומי נפרדו מהיו"ר

    אחרי 12 שנה: מנכ"ל סודהסטרים, דניאל בירנבאום, יהפוך ליו"ר

    הישראלית שתנהל 300 מיליון דולר של המשקיע הסדרתי מבריטניה

    נטפליקס נפלה ב-10.5% במסחר המאוחר; מספר המנויים החדשים - חצי מהתחזיות

    נטפליקס ממשיכה לצמוח, אז למה המניה קורסת?

     

    אל נטפליקס חוברת פרטנר טיוי, שהזמינה להקרנה בחוף גאולה בתל אביב לא פחות מ-1,000 מעריצים של הסדרה - שיצפו בפרק הראשון יום לפני כולם. איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר, יארח במתחם ה-VIP את שגריר ספרד, גומז אסבו, שיבין את הדיאלוגים של היוצר אלכס פינה גם בלי הכתוביות; ומסך ההקרנה העצום ומערכת הסאונד המיוחדת שהותקנה בחוף - תאפשר גם לעוברים והשבים שלא ייכנסו למתחם ליהנות מצפייה בפרק.

      חיימה לורנטה ()
    חיימה לורנטה. "כשדיברו איתי על ההגעה לישראל, מיד הסכמתי"

    אבל לא רק פרטנר רוכבת על ההצלחה של התוכנית הפופולרית כדי לגייס עוד ועוד צופים; גם רשת האופנה דיזל תפסה טרמפ על השודדים האטרקטיביים - ושילמה לכוכב סדרת הדרמה, חיימה לורנטה (המגלם את דמותו של דנוור בסדרה), כדי שיגיע לישראל לרגל פתיחת החנות החדשה שלה בקניון TLV פאשן מול. גורמים בתעשיה מעריכים שהסכום ששולם לכוכב לצורך הגעתו לישראל הוא כרבע מיליון שקל.

     

    לורנטה (27) נחת הבוקר בשדה התעופה בן גוריון לכבוד השקת קולקציית קפסולה ייחודית משותפת לדיזל ולסדרה, שתושק ממחר (ו') בעולם ובישראל, במקביל לשידור הפרק הראשון בעונה החדשה. בטרמינל פתאל החדש הוצמדו לו מאבטחים שיצאו איתו לעיר ללא הפסקה, ולאחר שעה קלה של מנוחה הגיע לחנות החדשה, כשאת פניו קיבלו המוזמנים בשיר "בלה צ׳או" שמזוהה עם הסדרה.

     

    "כשדיברו איתי על ההגעה לישראל, מיד הסכמתי", סיפר, "שמעתי הרבה על הארץ המדהימה והמיוחדת הזאת, ובמיוחד על חיי הלילה של תל אביב, ושמעתי שגם האוכל המדהים. אשמח להמלצות איפה לאכול חומוס ופלאפל". מהצד צפה בו מרוצה מתי פולק, מנכ"ל דיזל ישראל, שמתכונן לפגישה עם מייסד דיזל, רנזו רוסו, שיגיע כאורח כבוד לאירוע ערב חגיגי, כחלק מהשקת הקולקציה.

    חיימה לורנטה ומתי פולק (צילום: אורית פניני)
    חיימה לורנטה ומתי פולק, מנכ"ל דיזל ישראל(צילום: אורית פניני)
     

    רק שבתוך כל החגיגות האלה צריך לקחת בחשבון שהשוק לא היה כל כך מרוצה מהרבעון השני של נטפליקס. לא כי ההכנסות ירדו - הן דווקא עלו ב-26% ל-4.923 מיליארד דולר. וגם לא בגלל הירידה של 29% ברווח הנקי ל-271 מיליון דולר (זה היה צפוי לאור הצמיחה בהוצאות החברה על תוכן מקורי). מה שהדאיג אמש את המשקיעים היו מספרי המנויים - נתון שהוביל לצניחת המניה.

     

    למעשה, נטפליקס איבדה 130 אלף מנויים בארה"ב (אבדן המנויים המשמעותי הראשון של החברה במדינה) והוסיף גלובלית רק 2.7 מיליון מנויים, בניגוד לתחזיות של חמישה מיליון מנויים חדשים. בחברה האשימו את גל עדכון המחירים הגלובלי שבוצע השנה בשירות, והיה אחד מהגדולים מאז השקתו, אבל התגובה החריפה של השוק מגיעה מתוך הבנה שייתכן ומדובר בתחילתה של מגמה. כך או כך, בישראל עדיין לא מודאגים – ומתכוונים לחגוג בכל הכוח את פתיחת העונה החדשה של "בית הנייר".

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים