שתף קטע נבחר
 

בתיה ועידן עופר מציגים: עשור לנישואין במיקונוס

הזוג מחדש נדרים בסופ"ש של חגיגות באי היווני, עמותת סיכוי שווה מחלקת קורס לק ג'ל בקמפיין חדש, ואסתי גינזבורג מדגמנת קולקציית קפסולה חדשה - בתמורה לטי-שירט

בתיה ועידן עופר חוגגים עשור של אהבה

איש העסקים עידן עופר, מבעלי אתלטיקו מדריד, ורעייתו, בתיה עופר, מתכוננים לקראת טקס חידוש הנדרים שלהם שיתקיים באי היווני מיקונוס, בו נישאו באותו תאריך לפני עשר שנים. לאי יגיעו בני משפחה וחברים שיעבירו יחד סוף שבוע של אהבה ואגדה.

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

יו"ר חברת החשמל יפתח רון טל נשאר צמוד לכלבתו - גם בישיבות הדירקטוריון

לא רק נטפליקס: מי רוכב על ההצלחה של בית הנייר

אחרי 12 שנה: מנכ"ל סודהסטרים, דניאל בירנבאום, יהפוך ליו"ר

 

לפי ההזמנה, האורחים יתארחו באחד ממלונות הפאר שבאי, וישתתפו בפעילויות שונות במהלך הסופ"ש, כגון שיח גברים - FASHIONIST, שקוד הלבוש המבוקש אליו הוא: "שריפה גבר: השתמש בדמיון שלך מתוך ביטוי עצמי רדיקלי מופרז, תגיע בוהמי חגיגי", ומסיבת בריכה בשבת.

 

ביום שישי, שאמור להיות שיא האירוע והחלפת הנדרים, קוד הלבוש המחייב הוא לבן, כשההוראה לגברים: "לא להיות בהשראת איך ללבוש טוקסידו, אלא להיות בהשראת אתה במצב רומנטי ויפה".

 

להזכיר: הזוג נישא ב-9 באוגוסט 2009 במיקונוס בנוכחות 150 מוזמנים, שהוזמנו ושולמו על ידי הזוג. ואלו שלא הוזמנו לשם, התארחו בקבלת פנים בבית הזוג בארסוף. עבור עופר אלו נישואים רביעיים, עבורה - שניים. הונו של עופר מוערך במיליארדי דולרים, כשרעייתו מחזקת כל הזמן את הגדרתה כעצמאית, ומתרחקת מתקן "אשתו של", בעיקר בפעילויות פילנטרופיות.

בתיה ועידן עופר (צילום: נועה תומרקין)
בתיה ועידן עופר, בחתונתם ב-2009 במיקונוס(צילום: נועה תומרקין)

לייק וג'ל לסיכוי שווה

קהילת סיכוי שווה, המסייעת במציאת עבודה לאנשים בעלי מוגבלות, יצאה בקמפיין חדש להעלאת המודעות בשיתוף רשת בתי הספר למקצועות היופי נייל סטודיו. במסגרת הקמפיין תעניק הרשת בראשות בריאן ליידן, המנכ"ל, קורס לק ג'ל ותעודה על כל 1,000 לייקים שיתווספו לקבוצה.

 

קהילת סיכוי שווה, נוסדה ב-2014 על ידי אורן הלמן, סמנכ"ל בחברת החשמל ואב לילדה עם צרכים מיוחדים. 

רכילות עסקית אורן הלמן ובריאן ליידן (צילום: יח
אורן הלמן, מייסד סיכוי שווה ובריאן ליידן, מנכ"ל נייל סטודיו(צילום: יח"צ)

גינזבורג מקדמת אהבה

רשת האופנה גולברי מחזקת את האהבה באמצעות הפרזנטורית של הרשת: אסתי גינזבורג. ב-1 באוגוסט, לקראת ט"ו באב, תצא הרשת בקולקציית קפסולה חדשה, בתקציב של כ-150 אלף שקל. הקולקציה כוללת ארבעה דגמי טי-שרטים, מעוטרים בלבבות, מילים ומשפטים מהתחום. בתמורה קיבלה גינזבורג את ארבעת הטי-שרטים, ולא סכום נוסף לחוזה השנתי שלה עם גולברי.

 

היות ומחיר טי-שרט הוא כ-60 שקלים, הרווח שלה הוא 240 שקלים. אלו יתווספו ל-900 אלף שקל שהיא מקבלת מהרשת לשנה. והעיקר? "אהבה כל הזמן".

רכילות עסקית אסתי גינזבורג (צילום: יניב אדרי)
אסתי גינזבורג(צילום: יניב אדרי)
 

בקצרה

ניסאן ישראל, מקבוצת קרסו מוטורס, הקימה אתר מכירות מיוחד במטרה לגייס כספים למען ארגון הנוער הגאה וקהילת הלהט"ב - איגי. עד כה גויסו עשרות אלפים שקלים, ממכירת אקסוסרייז ייעודיים לרכב, שיועברו לאיגי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: נועה תומרקין
בתיה ועידן עופר ביום חתונתם
צילום: נועה תומרקין
מומלצים