שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    מנכ"ל עזריאלי.קום: "לאמזון לא אכפת מהספקים, אין בשורה בכניסתה"

    לדבריו, כניסת אמזון לא משנה דבר והאיקומרס הישראלי מספק את המוצרים מהר יותר ובעלות שילוח נמוכה יותר. במסגרת ההיערכות לכניסת אמזון, פעלו בחצי השנה האחרונה בקבוצת עזריאלי לשדרג את האתר והמחסנים הלוגיסטיים ולראשונה יתווסף דירוג גולשים, כפי שנהוג באמזון

    "לאמזון לא אכפת מהספקים. היא לא באמת נכנסת לישראל. הכניסה שלה היא אפילו לא צל חיוור של מה שהיא יודעת לעשות. המהלך הנוכחי שלה לא מביא לצרכן בשורה בשירות או במגוון". כך אמר אתמול (ד') עופר ירום, מנכ"ל אתר הקניות המקוונות עזריאלי.קום (Azrieli.com).

     

    >> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

     

    אמזון נכנסת לארץ בספטמבר, תעלה קמפיין גדול באוגוסט

    מתכוננים לאמזון: אלקטרה הקימה חברה שתסייע לעסקים קטנים ובינוניים למכור באתר

    אמזון נכנסת לישראל: טוב או רע לשוק ולצרכנים?

     

    את הדברים אמר ירום בוועידת הקמעונאות Go eCommerce שערכה חברת מידע כנסים בתל אביב. לדבריו, "כניסת אמזון לא משנה דבר. האיקומרס הישראלי מספק את המוצרים מהר יותר ובעלות שילוח נמוכה יותר. אנחנו באים לספקים בלי עלות כניסה, נותנים להם להתממשק ולמכור ורק אז לשלם. הכניסה של אמזון במתכונת הנוכחית לא מרחיבה את מגוון המוצרים ולא משפרת שירות.

     

    "למוצרים שנמכרים באתרים הישראלים יש בית, יודעים ממי קונים, ממי מקבלים שירות ואפשר להחזיר ולהחליף בקלות. כשמשווים תפוחים לתפוחים ובשקלול עלות המשלוח מחו"ל, בהרבה מקרים המוצרים בישראל זולים יותר".

    עופר ירום (צילום: נווית זומר)
    עופר ירום, מנכ"ל אתר הקניות עזריאלי.קום(צילום: נווית זומר)
     

    זירת המסחר המקוונת של עזריאלי היא מהגדולות בישראל. הקבוצה רכשה אותה לפני שלוש שנים תמורת 65 מיליון שקל.

     

    "אנחנו יודעים טוב יותר את צורכי הלקוח"

    ל"ידיעות אחרונות" ו-ynet נודע כי במסגרת ההיערכות לכניסת אמזון, פעלו בחצי השנה האחרונה בקבוצת עזריאלי לשדרג את האתר והמחסנים הלוגיסטיים ולראשונה יתווסף דירוג גולשים כפי שנהוג באמזון, במטרה לשדרג את חוויית הקנייה ולסייע לרוכש בבחירת המוצר.

     

    ירום ציין כי "מאחר שאנחנו שחקנים מקומיים, אנחנו יכולים לעשות טוב מאמזון: היא מציעה מגוון אדיר של מוצרים בכל קטגוריה, דבר שמשרת בעיקר אותה ולא בהכרח את הצרכן, שלא זקוק למגוון כה אדיר, שעלול להקשות עליו את הבחירה. כמקומיים אנחנו גם יודעים טוב יותר את צורכי הלקוח. עברנו למרכז לוגיסטי חדש בעל יכולות מהירות לליקוט ומשלוח, שאותו אנחנו מספקים תוך יממה.

     

    "יש לנו גם יתרון גם בכך שקניוני עזריאלי משמשים כנקודות איסוף וחוסכים משלוח ללקוחות שאוספים את הסחורה מהקניון ליד ביתם, ומקבלים מאיתנו
    תמריץ כמו גיפט קארד לרכישת מוצרים אחרים בקניון ומשלוח חינם. אנחנו מציעים למשל מארזים גדולים של מוצרים למשפחה כמו חומרי ניקוי ומוצרי תינוקות במחירים זולים במיוחד. נהיה אטרקטיביים כמו אתרי האיקומרס הגדולים מחו"ל"

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים