שתף קטע נבחר

פורשה מציגה 911 בסיסית

היצרנית הגרמנית חושפת גרסת קררה בסיסית ל-911, עם מעט פחות כוח ותג מחיר נמוך ממיליון שקל

פורשה חושפת גרסת קררה בסיסית ל-911 העדכנית (המכונה 992), שתוצע כמו הקררה S בגרסאות קופה וקבריולה. לישראל היא תגיע בתחילת השנה הבאה.

 

 

הקררה עושה שימוש במנוע בוקסר שישה צילינדרים כפול מגדשים בנפח 3.0 ליטר, המפיק 385 כ"ס. אלו הם 15 כ"ס יותר מהקררה היוצאת (991.2), אבל 65 כ"ס פחות מהקררה S. המנוע משודך לתיבת שמונה הילוכים כפולת מצמד והנעה אחורית. לדברי היצרנית, הנעה כפולה ותיבה ידנית יוצעו בהמשך.

 

פורשה 911 קררה ()

נתוני הביצועים כוללים זינוק ל-100 קמ"ש ב-4.2 שניות לקופה, ו-4.4 שניות לקבריולה - קיצוץ של 0.2 שניות בהשוואה לקררה היוצאת, אבל חצי שניה יותר מקררה S העדכנית. ערכת ספורט כרונו, הכוללת בקרת שיגור, תאפשר קיצוץ של 0.2 שניות מזמן התאוצה. גם נתון המהירות המרבית (293 קמ"ש לקופה ו-293 קמ"ש לקבריולה) נמוך ב-15 קמ"ש מה-S.

 

פורשה 911 קררה ()

שינויים נוספים לעומת הקררה S נוגעים לצמיגים צרים בסנטימטר (235/40 מלפנים ו-295/35 מאחור), המולבשים על חישוקים קטנים באינץ' (19" ו-20" בהתאמה). גם הבלמים קטנים יותר (מלפנים קאליפר בן ארבע בוכנות לעומת שש). העיצוב החיצוני זהה לקררה S, למעט שם הדגם מאחור, וכך גם תא הנוסעים שכולל מסך מגע בגודל "10.9, לוח מחוונים עם מד סל"ד אנלוגי במרכז, וצמד צגי נתונים בגודל "7 משני צידיו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים