שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    הבלתי מדולגות
    מפרסמים, ההשקעה שלכם יכולה להיות שווה יותר
    הבנה של הפלטפורמה הדיגיטלית שאליה אתם מייעדים את הקמפיין, בשילוב טקטיקות חדשות ללכידת תשומת-לב, יבטיחו אפקטיביות מקסימלית בלי קשר לתקציב או לגודל העסק. ככה עושים את זה נכון

    בשיתוף YouTube

     

    לא משנה מה התקציב שלכם או גודל העסק, כמו כולם גם אתם רוצים לקבל יותר עבור כל שקל שאתם מוציאים. ריבוי הערוצים ורמת התחרות על הקשב של הצרכנים, מצריכה שימוש בטקטיקות חדשות, בכדי לתפוס את תשומת-הלב של הקהל, שתהפוך בהמשך גם לפעולה.

     

     

    פלטפורמות וידיאו מקוונות מציעות מנעד רחב של תכנים, כך שכל צופה, בכל רגע נתון, יכול ליהנות בדיוק ממה שמתאים לו. החל ממוזיקה, דרך כדורגל ועד לתולדות האמנות - וכל מה שביניהם. מכיוון שהצופים מושקעים רגשית, הם פתוחים במיוחד למסרים המועברים בדרך הנכונה - לא בהכרח בדרך הגדולה וה"הוליוודית". הנה שלוש נקודות שיעזרו לכם למקסם כל השקעה.

     

    מדד הפרסומות של יוטיוב (אילוסטרציה: Shutterstock)
    קודם כל - הכירו את הפלטפורמה(אילוסטרציה: Shutterstock)

     

    למדו את השפה

    בניגוד למדיומים אחרים, לפלטפורמות וידיאו ברשת יש קצב משלהן: סגנון מהיר וקצבי, צילום ייחודי, הומור ותבניות, עריכה שמשתנה מיוצר ליוצר, פינות קבועות, ותכנים שבדרך-כלל מעסיקים קהל צופים קבוע. הצופים יעריכו פרסומת שמשתמשת בשפה, בנראות ובקצב של היוצרים והתכנים שהם ממילא אוהבים לראות.

     

     

    קוקה-קולה למשל, ניצלה את העובדה שאנשים באים לחפש תשובות לשאלות ברשת, והפיקה סרטונים פשוטים, צעירים ודינמיים, שמציגים בני-נוער אמיתיים המתמודדים עם שאלות הרות גורל, כמו האם לעשות קעקוע.

     

    השתמשו בשגרירים

    יוצרי התוכן הפופולריים של הפלטפורמה לא זקוקים להצגה נוספת. הם הרוח החיה מאחורי מיליוני ערוצים בכל רחבי העולם, בין אם הם מבצעים גרסאות כיסוי לשירים, אופים עוגות שמרים, או עושים בלאגן עם החברים אל מול המצלמות. יש להם לוח שידורים קבוע, תכנים שקרובים לליבם והם הסיבה לכך שמיליוני אנשים מגיעים מדי לצרוך תוכן מדי יום. הם מבינים את הפלטפורמה יותר טוב מכל אדם אחר, ויודעים הכי טוב כיצד להגיע לקהל שלהם.

     

    מדד הפרסומות של יוטיוב (אילוסטרציה: Shutterstock)
    השתמשו בשגרירים, הם יודעים הכי טוב(אילוסטרציה: Shutterstock)

     

    כש"ליון" ביקשו להשיק את מותג דגני הבוקר שלהם בישראל, הם פנו לחמישה יוטיוברים מובילים (כל אחד בתחומו) לעזור להם ביצירת הפרסומת. אחד מהסרטונים נוצר על-ידי Cartoon Daydream, יוטיובר אנימטור מוכשר בן 16. התוצאה בהחלט הרשימה את קברניטי "ליון", שהחליטו לקדם את הווידיאו כתוכן הדיגיטלי המוביל שלהם.

     

     

    אל תחשבו, תנסו

    מתכננים לעלות עם קמפיין ענק אבל לא בטוחים שהקריאייטיב קולע? עדיין מתלבטים מה הדרך הטובה ביותר לפנות לקהל היעד הרלוונטי לכם? רוצים לנצל אירוע שקורה עכשיו כדי להעביר מסר? הדיגיטל מאפשר לכם להיות זריזים, להעלות ולבחון את הקמפיין שלכם בלי יותר מדי הכנה מראש ובעלות נמוכה יחסית. כחלק מקמפיין גדול לעידוד תיירות נכנסת, משרד התיירות התאים את עצמו למונדיאל ויצר שבע גרסאות למדינות שונות בשמינית הגמר.

     

     

    בסופו של דבר, רעיון גדול לא מחייב בהכרח גם הפקה גדולה. דברו בשפת הפלפורמה, השתמשו בשגרירים שלה וביכולות היצירה וההגשה הייחודיות שלהם,  ויותר מכל - תתנסו, תחקרו ותלמדו.

     

    בשיתוף YouTube

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים