שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    התחרות בסלולר לא עוצרת: רמי לוי מציע חבילה ב-12.50 שקלים לחודש
    המבצע מיועד אך ורק למחזיקי כרטיס האשראי של החברה, ורק בתנאי שיצטרפו שני מנויים יחד, כך שהמחיר שייגבה הוא מינימום 25 שקל; לאחר שנה מחיר החבילה קופץ ל-29.9 שקל למנוי בודד

    רמי לוי מממש את הבטחותיו, ומציע מחיר שובר שוק חדש לחבילת סלולר: 50 ג'יגה ב-12.50 שקלים לחודש. האותיות הקטנות: המבצע מיועד אך ורק למחזיקי כרטיס האשראי של החברה, ורק בתנאי שיצטרפו שני מנויים יחד, כך שהמחיר שייגבה הוא מינימום 25 שקל.

     

    >> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

     

    תחרות המחירים בסלולר לא עוצרת: we4G מציעה ללקוחות חבילת גלישה במחיר הפסד

    סאני מציעה חבילת סלולר הזולה ביותר בארץ: 14.9 שקל בחודש

    עובדי סלקום למשרד התקשורת: "השת"פ בין סאני להוט הרסני"

    קו סלולרי בשקל לחודש - רק למחזיקי כרטיס אשראי של רמי לוי

     

    בחודש שעבר רמי לוי נשאל על ידי כלכליסט בעקבות מבצע חבילת סלולר ב-14.90 שקלים של סאני, אם יש לו כוונה להוריד את המחירים, וענה: "אנחנו תמיד מתאימים את עצמנו לשוק, נעשה מבצעים ונהפוך להיות הכי אטרקטיביים".

    רמי לוי מממש את הבטחותיו, ומציע מחיר שובר שוק חדש לחבילת סלולר (צילום: דרור סיתהכל) (צילום: דרור סיתהכל)
    רמי לוי מממש את הבטחותיו, ומציע מחיר שובר שוק חדש לחבילת סלולר(צילום: דרור סיתהכל)
     

    מחיר החבילה הזוגית הוא לשנה, ולאחר מכן המחיר קופץ ל-29.90 שקלים למנוי בודד. דמי מעבר ללקוחות קיימים יעלו 29.90 שקלים, ודמי חיבור ללקוחות חדשים יעלו 49 שקל.

     

    לוי ניסה לחולל מהפכה לפני כשנה כאשר יצא עם מבצע "סלולר בשקל" ומשרד התקשורת זימן אותו לשימוע. לדברי לוי בחודש שעבר, אין מדובר במחיר

    הפסדי עבורו: "אני מרוויח גם משקל, וגם כאשר הצענו ב-7 שקל למגזר החרדי. צריך להבין את המודל העסקי. לנו יש הסכם עם פלאפון שבמסגרתו אנחנו משלמים לה סכום קבוע מראש כל שנה, שלא כתלות במספר הלקוחות שנגייס. משמע, כל לקוח שנגייס – הוא רווחי לנו בסופו של דבר, ולכן שווה לנו ויש לנו את האפשרות להילחם על כל לקוח. עם זאת, זה לא פשוט. ככל שהמחיר נמוך יותר – אני צריך לגייס יותר לקוחות כדי לסיים עם רווח".

     

    רמי לוי תקשורת מחזיקה כיום כ-240 אלף מנויים. מנתוני הניודים לחודש אוגוסט עולה כי את החברה עזבו מספר הלקוחות הרב ביותר, כ-2,300 נטישות.

     

    האם יש גבול למחיר בו משרד התקשורת מחליט שהוא מתערב? למשרד אין מדיניות ברורה בנושא. במבצע של סאני בחר המשרד שלא להתערב, אולם, כאשר נחשף בכלכליסט כי we4g מציעה חבילת שימור לקוחות ב-9.90 שקלים לחודש, המשרד התערב וההצעה הופסקה.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים