שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    נזילה וחרקים מתים: בלהות במלון היוקרה
    טפטוף כבד מהתקרה, נזילה ורצפה מלאה במים, חדר עם חרקים מתים או גזירי ציפורניים על הרצפה. לפניכם מספר מקרים מזעזעים שארעו לאחרונה במלון סטאי כינרת ובמלון מילוס בים המלח. המלון בתגובה: "הפניה ל-ynet מהווה אמצעי פסול של האורחים הנ"ל על מנת לסחוט את המלון"

     

    מלונות יוקרה בארץ עם תנאים מזעזעים    (צילום: שמוליק דודפור)

    מלונות יוקרה בארץ עם תנאים מזעזעים    (צילום: שמוליק דודפור)

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    כשמזמינים חופשה יוקרתית במלון המדורג בחמישה כוכבים ומתואר כמלון אקסקלוסיבי שמגיע גם עם מחיר גבוה בהתאם - האורחים יצפו, ובצדק, לקבל תמורה גבוהה.

    מלון יוקרה וחדר עם חרקים מתים ()
    איך זה עובד? מלון יוקרה וחדר עם חרקים מתים
     

    הרי כשאנו נוסעים לחו"ל ומשלמים מחיר גבוה עבור מלון יוקרתי, סביר להניח שגם נשלם פחות ממה שנשלם בארץ עבור מלון באותה רמה וגם נקבל תמורה גבוהה יותר למחיר.

     

    איכשהו בישראל, מלונות רבים הדורשים סכומי עתק עבור אירוח בהם - לא מביאים בתמורה לאורחיהם את המגיע להם. במקרה הבא מדובר בהרבה פחות מהמינימום שהיה מצופה ממלון שכזה לספק לאורחיו.

    מלון סטאי כנרת (צילום: אסף רוזן)
    מלון סטאי כינרת
      

    במקרה הראשון, בני הזוג א' ו-ש' מתל אביב הגיעו לחופשה במלון סטאי כינרת בתחילת יולי האחרון, חופשה ראשונה לאחר זמן ממושך בבית עבור ש' שסיימה חופשת לידה לפני מספר חודשים. השניים חיפשו חופשה מפנקת במלון יוקרתי וכך הגיעו לסטאי. עבור שני לילות מיום שישי עד ראשון שילמו 5,100 שקלים הכוללים לינה וארוחת בוקר.

    גחליליות מתות בכניסה לחדר
    גחליליות מתות בכניסה לחדר

    כאשר הגיעו למקום וקיבלו את חדרם, הבינו ש ו-א' שהמזגן לא מקרר ומוציא רק אוויר חם. חודש יולי לא אפשר הרבה ברירות והשניים ביקשו מהקבלה סיוע דחוף על מנת לתקן את המזגן. טכנאי המזגנים במקום לא הצליח לפתור את התקלה. לאחר שהייה של שעתיים בחדר הלוהט, ביקש הזוג לקבל חדר חלופי.

     

    לאחר זמן ממושך הם קיבלו מפתח לחדר חדש אך כשהגיעו גילו, למרבה הפתעתם הנוספת, כי החדר כבר מאוכלס באורחים אחרים ואף תפסו את האורח בדיוק מחליף בגדים. השניים מיהרו להתנצל בבושה ולהזדרז חזרה לקבלה.

     

    צפו בנזילה המסיבית מתקרת חדר האמבטיה באמצע הלילה בסטאי כינרת:

     

     

    לאחר שסיפרו לפקידת הקבלה את שארע בחדר המאוייש, השניים התקבלו בתגובות של צחוק ולגלוג מצד יתר הצוות ששהה באזור. מה שלדברי ש' הרגיש מאוד לא מקצועי. בשלב הזה א' כבר רצה לוותר ולחזור הביתה אך ש' התעקשה לנסות להישאר ולקבל חדר נוסף כדי לשיוכלו להתחיל סוף-סוף את החופשה.

     

    גחליליות מתות וגזרי ציפורניים על הרצפה

    לאחר מכן ניגשה אל השניים מנכ"לית המלון שניסתה להרגיע את הרוחות והבטיחה פיצוי של ארוחת ערב על חשבון המלון וחדר חדש.

     

    ש' ו-א' החליטו לתת עוד צ'אנס לחופשה הקצרה בצפון הארץ וכך הגיעו לחדר השלישי שיקבלו באותו יום. הפעם גילו השניים "רק" לכלוך בחדר בדמות גזרי ציפורניים על הרצפה, גחליליות מתות ליד המיטה ובמסדרון ואפילו כריות המדיפות ריח בושם טרי. לדברי ש', כבר לא היה להם כוח להתלונן ולגשת שוב לקבלה, הם התרצו שהמזגן לפחות מקרר ושאין אורח אחר בחדר וכך נשארו בחדר המלוכלך.

    חרקים ליד המיטה
    חרקים ליד המיטה
     

    בחדר השלישי - נזילה מסיבית מהתקרה

    לצערם של השניים, הסיפור עוד היה רחוק מלהסתיים. במוצאי שבת ש' התעוררה באחת לפנות בוקר לרעש של טפטוף חזק. היא קמה לחדר האמבטיה וגילתה כי הוא מוצף מים וכי יש טפטוף מסיבי מהתקרה, כפי שניתן לראות בווידאו. השניים מיהרו להתקשר לקבלה והחלו לארוז חזרה את חפציהם מחשש שהכל יירטב.

     

    נציג המלון הגיע לחדר המוצף והעביר את הזוג לחדר חלופי, אומנם בסטנדרט נמוך ממה שהזמינו, אך מאחר שהיה מדובר במקרה חירום ובשעת לילה מאוחרת הם כמובן לא התווכחו ופשוט עברו לחדר, הרביעי בסאגה המדוברת. 

     

    למחרת בבוקר ולאחר לילה ללא שינה הגיעו ש ו-א' אל הקבלה והמתינו לנציג מהנהלת המלון. אף אחד לא יצר איתם קשר או ניגש אליהם לאחר התקרית החריגה בלילה.

    רצפת חדר האמבטיה מוצפת מים
    רצפת חדר האמבטיה מוצפת מים

    ונזילה חמורה מהתקרה
    ונזילה חמורה מהתקרה
     

    ש' מספרת כי הניחה שהמנכ"לית עדיין לא הגיעה למלון או עסוקה ולכן לא פנתה אליה, אך למרבה הפלא הם ראו אותה מייד לאחר מכן, מסתובבת באזור במקרה. ש' מיהרה לפנות אליה ולגולל בפניה את שארע בלילה הקודם עם הנזילה.

     

    ש' אמרה שלאור כל השתלשלות המקרים ברצונם לשוב הביתה ולקבל את כספם בחזרה. התשובה שקיבלה מהמנכ"לית היא שקודם עליה לבדוק במצלמות האבטחה. מה שיצר לדברי ש' הרגשה מאוד לא נעימה של האשמה במקום התנצלות ורצון לעזור.

     

    לאחר הבדיקות, מנהלת המלון שבה אל הזוג והציעה לסיים את החופשה בחדר חדש - חמישי במספר. כאשר הזוג הגיע לביצוע הצ'ק אאוט התבקש לשלם מאה שקלים אודות הוצאות שהיו להם בחדר. השניים סרבו לשלם ודרשו פיצוי על מה שהם נאלצו לעבור במלון וגם לדבר עם אחד המנהלים במקום.

     

    פקידת הקבלה התעקשה כי כל המנהלים בישיבה באותה עת ולא יתפנו בקרוב. ש' ו-א' שלחו את הווידאו שצילמו להנהלת המלון לצד הודעות על המצב אך לא קיבלו מענה עד למועד כתיבת שורות אלו.

     

    לבסוף, פקידת הקבלה החזירה את הכסף עבור החופשה לבני הזוג, לא לפני שהם שילמו את מאת השקלים שהתבקשו לשלם אודות סגירת החשבון. לאחר מכן ש' שלחה מכתב להנהלת הרשת ובו תיארה את כל המקרים שעברו באותה חופשה מייגעת בסטאי כינרת. מיד לאחר שליחת המכתב קיבלה שיחת טלפון ממנהל יחסי הציבור במלון שהתקשר בזעם, לדבריה, ובא בטענות על כך שהשחירה את שמו הטוב של המלון בפני יתר אנשי הרשת.

    מלון סטאי כנרת (צילום: אסף רוזן)
    לעבור 5 חדרים בחופשה בת פחות מ-3 ימים
       

    ש' הסבירה שלא ניסתה להשחיר ולכן גם לא פנתה לאפשרות השיימינג ברשתות החברתיות. לדבריה, רצתה פיצוי על החוויה הלא נעימה, בלשון המעטה, שהיה על הזוג לעבור במלון הכה יוקרתי. פיצוי על שירותי שמרטפות שהיה עליכם לשכור בזמן היעדרם, נסיעות ועוגמת הנפש.

     

    הזוג פנה לעורכת הדין עומר ברבי וזו פנתה במכתב הצעת פשרה אל הרשת לפני כתב תביעה. הרשת הגיבה חזרה כי אם הזוג יזמין חופשה נוספות במלון הוא יקבל הנחה בגובה של 20 אחוזים או לינה במלון אחר של הרשת, אך ברמה פחותה מזו של סטאי כינרת. הזוג לא הסכים להצעת הפשרה ולכן החליטו להגיש כתב תביעה בימים אלו.

     

    מהזוג נמסר ל-ynet: "כהורים טריים החלטנו לצאת לחופשה מפנקת במלון יוקרתי. המלון העניק לנו חופשת בלהות, אשר הייתה כרוכה בהוצאות רבות ועוגמת נפש. התאכזבנו מהמלון, מהשירות, מרמת הניקיון והתחזוקה ומהעומדים בראשו ובראש הרשת".

     

    מלון יוקרה בלי מים לשתייה: מקרים נוספים באותה רשת

    מקרה שני, עלה לפייסבוק ביום שבת האחרון אך הוסר לאחר מספר ימים. אורחת אחרת בשם רעות גיא הגיעה עם בן זוגה לאותו מלון בכינרת וחוותה לדבריה חוויה מזעזעת גם כן. באותו הפוסט כתבה גיא על עכבישים ששהו בחדר בכמויות לא הגיוניות לצד בעיות נוספות שלא טופלו כראוי על ידי אנשי הצוות במלון. כפי שהיה מצופה מכל מלון, קל וחומר מלון יוקרה.

     

    גיא סרבה להתראיין ולהתייחס למקרה שלה ולהורדת הפוסט מהרשת החברתית, אך סיפרה כי בעקבות אותו פוסט פנתה אליה אורחת נוספת של אותו מלון עם סיפור דומה. פנינו לאותה אישה - היא הסכימה להתראיין ולאחר זמן קצר התחרטה.

     

    מקרה שלישי הגיע ממספר אנשים ששהו במלון אחר של אותה קבוצת מלונות - מלון מילוס בים המלח.  מדובר במלון חדש לחלוטין שנפתח רק בתחילת חודש יוני האחרון.

     

    בשיחה עם ynet מספרת אור, אחת האורחות, כי לא היו אפילו מים לשתייה במקום האירוח וכי הם נאלצו לרכוש מיץ בארוחת הערב. עוד סיפרה על חדר עלוב מאוד ביחס למחיר הגבוה וכי לבסוף נלאצו לנסוע לתחנת דלק בלילה על מנת לרכוש בקבוקי מים.

     

    מרשת מלונות סטאי והרברט סמואל - המחזיקה בבעלות מלון מילוס, נמסרה תגובה אודות המקרה הראשון: "אנו מצרים על אשר עברו האורחים בעת שהתארחו במלון. הנהלת המלון אשר הדאגה לאורחיה ולהנאתם המלאה מהחופשה עומדת בראש מעייניה, השיבה להם את מלוא הסכום ששולם על ידם בגין החופשה.

     

    "הפניה לאתר ynet מהווה אמצעי פסול של האורחים הנ"ל על מנת לסחוט את המלון. הנהלת המלון לא תיענה לשום דרישה כספית נוספת ולשום סחטנות מכל סוג שהיא".

     

     

     

     

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים