שתף קטע נבחר

באיחור של 3 חודשים: באבל שולחת חשבוניות ללקוחות

לקוחות שביצעו נסיעות בשירות ההסעות בחודש יוני האחרון מתלוננים שטרם קיבלו חשבוניות על התשלום. באבל: "החשבוניות מופקות בימים אלו ממש, גם ברטרו"

חברות דן ו-ויה, שמפעילות את שירות התחבורה הציבורית באבל (bubble), נזכרו לשלוח בימים האחרונים חשבוניות עבור נסיעות שבוצעו בעבר. עם "ידיעות אחרונות" ו-ynet דיברו לקוחות שניסו זמן רב לקבל חשבונית על נסיעות שבוצעו אפילו ביוני, לפני שלושה חודשים. עדיין לא ברור מדוע אלה לא הופקו לכולם מיידית.

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

הצטרפנו לבועה, מוניות שירות-לפי-דרישה בגוש דן

עתירה: משרד התחבורה השיק שירות חדש - ושכח את בעלי מוגבלות

VIA בדרך להסיע את הילדים שלכם לבית הספר

 

אחת הפניות שהגיעה ל"ידיעות אחרונות" ול-ynet זכתה לתגובה משירות הלקוחות בחברה, שם מודים שידוע להם כי "החשבוניות מופקות בימים אלו ממש, גם ברטרו".

רועי רובינשטיין ()
שירות באבל
 

השירות החל לפעול לפני כחמישה חודשים, עם הבטחה להוריד אנשים מהאוטו ולהעבירם לתחבורה ציבורית. הוא כולל הזמנה של מוניות שעובדות באזורים מוגדרים מראש ורק לפי דרישה והזמנת הלקוח. השירות מבוסס על מה שבמשרד התחבורה כינו בזמנו "ביקוש בזמן אמת". אזורי הביקוש הנוכחיים מקיפים את תל אביב, גבעתיים ורמת גן. באמצעות אפליקציה ייעודית ניתן לעקוב אחר זמן האיסוף, מסלול הנסיעה וזמן ההגעה המשוער ליעד.

 

 

כפי שפורסם ב"ידיעות אחרונות", במאי טענה החברה לרישום של מעל 20 אלף לקוחות, ורוב ההזמנות לאיסוף ולהורדה היו מרמת החייל, גבעתיים ורחוב רוטשילד בתל אביב.

 

מבאבל לא נמסרה תגובה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים