שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    בת 75 ביטלה את הביטוח - החיובים לא פסקו

    אזרחית ותיקה ביטלה ביטוח מכשירים שרכשה בטווח בו היה מותר לה לעשות כן על פי ההסכם. רק אחרי 9 חודשים קיבלה את כספה

    נדרשתם להתקשר עם חברה או גוף שהעדיפו להניח לכם לחכות במקום לספק לכם את השירות שמגיע לכם? דני שדה מתעצבן ומנסה לטפל בבעיות הצרכניות שלכם, והפעם - חיכינו תשעה.

     

    >> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו 

     

    כיסא הגלגלים אבד בטיסה, החולה המתינה חודשים למענה

    ניסה להחזיר כסף לביטוח לאומי - ללא הצלחה

    הדייסון שבק בגלל קורוזיה? "אין אחריות"

     

    בנובמבר חתמה שושנה (75) עם חברת "שירות פלוס בע"מ" על הסכמי שירות אחזקה למכשירי החשמל ולמקרר בביתה, והתחייבה לשלם 5,220 שקל לתקופה של חמש שנים בהוראת קבע. לאחר חודש וחצי ביקשה לבטל את ההסכם, אולם בחברה הודיעו לה שתצטרך לשלם קנס. זאת למרות טענותיה כי היא אזרחית ותיקה ולכן, על פי ההסכם, היא יכולה לבטל עד ארבעה חודשים מיום חתימת ההסכם ללא קנס.

       (צילום: shutterstock)
    (צילום: shutterstock)
     

    בהסכם ההתקשרות יש אכן סעיף האומר: "ביטול עסקה אפשרי בתוך 14 יום מיום עשיית העסקה או מיום קבלת כתב שירות זה, לפי המאוחר (כאשר מדובר באדם עם מוגבלות ו/או אזרח ותיק ו/או עולה חדש כהגדתם בחוק, בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה או מיום קבלת כתב שירות זה, לפי המאוחר, הכל בהתאם לחוק הגנת הצרכן").

     

    ב-25 במרץ פנה בנה של שושנה במכתב למנכ"ל חברת שירות פלוס בע"מ, ובו ציין גם את פניות קודמות שלו ב-8 בינואר וחודש לאחר מכן. "אמרתם לי שהיא צריכה לשלם קנס על ביטול הביטוח. אמרתי לכם שלפי ההסכם אפשר לבטלו תוך 14 יום או במקרה של אזרח ותיק תוך ארבעה חודשים. אמרתם לי שתבדקו ותטפלו בביטול", כתב הבן, והוסיף כי חודש לאחר מכן שב ופנה וביקש לדעת מדוע ההסכם לא בוטל, והתשובה שקיבל היא שהנושא עדיין בטיפול.

     

    "תמוה בעיניי למה עברו כבר יותר מחודשיים וחצי והעסקאות עדיין לא בוטלו, כאשר בינתיים ממשיכים לחייב את אמא שלי", כתב הבן למנכ"ל, ודרש להפסיק את החיובים ולהחזיר את הכספים שכבר נגבו ממנה. מכתבו לא זכה לשום התייחסות, ובחודש אוגוסט, תשעה חודשים לאחר חתימת ההסכם, הוא התייאש ופנה אלינו. "החברה ממשיכה לגבות כסף, הפקידות אומרות שברור שיבטלו, אבל סוחבים אותנו כבר מספר חודשים", כתב לנו.

     

    בעקבות פניית המדור למנכ"ל החברה, אילן לויאן, נמסרה לנו התגובה הבאה: "שוחחנו עם הבן והוסכם על ידינו לזכות את אמו זיכוי מלא, למרות שניתן

    היה לגבות ממנה עבור חודשי השימוש בשירות. חשוב לציין כי הטיפול בבקשה הועבר לחברת האשראי לפני מספר חודשים לצורך ביצוע הקטנת עסקה, שלצערנו לא בוצעה במלואה. העתקי הזיכוי הועברו אליו במייל, ואנחנו מקווים שבכך הפרשה הסתיימה לשביעות רצונם".

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים