שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    נערכת לאמזון: am:pm תמכור בשר, עופות ודגים טריים באינטרנט

    המהלך נעשה במסגרת ההיערכות של הרשת לכניסת אמזון לישראל. בנוסף, היא קיצרה את זמן המשלוחים לשעתיים מרגע ההזמנה, כשהאתר מקבל הזמנות עד חצות וגם בשישי-שבת

    על רקע החשש מכניסת אמזון והתגברות התחרות בתל אביב בתחום המשלוחים - am:pm תמכור לראשונה בשר, עופות ודגים טריים מצוננים למזמינים באתר הרשת. המוצרים הללו, מצוננים באריזת ואקום, נכנסו לראשונה גם לסניפים.

     

    >> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו 

     

    am:pm מבטיחה משלוחים עד לחוף הים

    דור אלון נכנסת לזירת האון ליין דרך am:pm

    בקשה לייצוגית: "חצי חינם לא מציגה מחיר ל-100 גרם"

     

    הסניף הראשון (מתוך 47 סניפי הרשת) שמוכר את התוצרת הטרייה הוא סניף הדגל בכל-בו שלום בתל אביב, שבו הוצבו מקררי תצוגה ייעודיים.

    סניף am:pm  (Shaul Golan) (Shaul Golan)
    סניף am:pm (Shaul Golan)

    הבשר הטרי מיובא מצרפת ומארגנטינה, כשכל התוצרת הטרייה שנכנסה מסופקת לרשת על ידי חברת נטו בשליטת דודי עזרא. אלי גידור, לשעבר משנה למנכ"ל שופרסל וכיום סמנכ"ל סחר בדור אלון, החברה-האם של am:pm, הוא זה שמוביל את המהלך.

     

    אתמול אמר גידור ל-ynet ו"ממון" כי בהמשך ייכנס הבשר הטרי גם לסניפים נוספים. לדבריו, מדובר במוצר ייעודי לרשת שנמכר באריזות קטנות המותאמות לקהל התל-אביבי הצעיר שלא מבצע כמעט קניות משפחתיות. הרשת גם קיצרה את זמן המשלוחים לשעתיים בלבד מרגע ההזמנה, כשהאתר מקבל הזמנות עד חצות וגם בשישי-שבת. זאת לעומת אתר המשלוחים קוויק, המבוסס על ליקוט ממינימרקטים ומרשת ויקטורי, ומקבל הזמנות עד 16:00 כשהוא מתחייב לזמן משלוח של עד ארבע שעות.

     

    נטו הרחיבה לאחרונה את פעילותה בתחום שיווק הבשר הטרי והחלה כפיילוט למכור בקצביות של יינות ביתן, ויקטורי ואושר עד. היא מחליפה באותן קצביות יבוא של בשר מפולין ומתוצרת הארץ.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים