שתף קטע נבחר

ההשקה הרשמית של אמזון בישראל צפויה מיד אחרי הבחירות

ענקית הסחר המקוון איננה מתכוונת לעלות לאוויר לפני הבחירות, בין היתר משום שתקציבי המדיה בימים אלה יקרים בשל הקמפיינים הפוליטיים. החברה מציעה באנרים במתנה למוכרים ישראלים שיתנו את ההנחות המשמעותיות ביותר לצרכן

אמזון תשיק את הפלטפורמה שלה בישראל באופן רשמי ב-18 או ב-19 בספטמבר. כך מעריכים גורמים בענף הקמעונאות.

 

 

אמזון החלה לשלוח לגו לישראל

שחקנית מפתיעה: עדיקה תמכור באמזון ישראל

אמזון בישראל: השילוח המקומי החל, המוכרים נחשפים

 

ענקית הקמעונאות המקוונת דרשה מהמוכרים בישראל להיות ערוכים להשקה עד ל-12 בספטמבר, אך היא איננה מתכוונת לעלות לאוויר באופן רשמי לפני הבחירות, בין היתר כי תקציבי המדיה בימים אלה יקרים, בשל קמפיינים פוליטיים לקראת הבחירות. אמזון התקשרה לפני מספר חודשים עם משרד הפרסום מקאן וההערכות הן כי היא תעלה קמפיין השקה לפעילות בישראל.

 

הסבירות הגדולה יותר היא שהחברה תבחר לקיים את ההשקה הרשמית דווקא ב-19 בספטמבר מכיוון שב-18, הישראלים יהיו עסוקים בעיקר בתוצאות הבחירות.

לוגו אמזון על קופסה (צילום: רויטרס)
אמזון(צילום: רויטרס)

אמזון פנתה בימים האחרונים לסוחרים שאמורים למכור דרכה וביקשה מהם להציע לקונים בישראל מחירי מבצע לראש השנה, על מנת למשוך את הקונים, ולכן גוברות ההערכות להשקה בין הבחירות לראש השנה.

  

העובדה שהחברה מבקשת להתחייב בפני הלקוחות בישראל למשלוח שיגיע בתוך חמישה ימי עסקים, משאירה שבוע אחד בלבד, בין הבחירות לבין ראש השנה שבו יוכלו החברות לשלוח את המוצרים לבתי הלקוחות. "הדבר הכי גרוע מבחינת אמזון יהיה שאנשים יזמינו מוצרים לראש השנה והמשלוחים יגיעו לבית הלקוח רק אחרי ראש השנה", אומר גורם בענף. "וזה אומר שהלקוחות צריכים להזמין מייד לאחר הבחירות, כדי לקבל את המשלוח לפני החג".

 

לא רק זאת, העמוד הלוקאלי כבר באוויר ואמזון כבר התחילה לעשות בדיקות למוכרים הישראלים ולבחון האם הם עומדים בזמני השילוח. החברה ביקשה בימים האחרונים מהמוכרים להעלות מוצרים במסגרת הבדיקות ולשלח אותם לבתי הלקוחות.

 

בחודש האחרון מתקיימת תחרות אגרסיבית בין המוכרים על באנרים מתנה שמעניקה אמזון ללקוחות שיציעו את המבצעים האטרקטיביים ביותר. מדובר בבאנר בעמוד הבית שמציע את המבצע הטוב ביותר בכל אחת מהקטגוריות ומושך את הלקוחות להיכנס ישירות למוצר מעמוד הבית. באמזון מגדירים את הבאנרים הללו כ-Game changer . "אמזון לא פראיירית. היא דורשת מבצעים ייחודיים לאתר שלה ובודקת את המבצעים של אותם מוכרים באתרים אחרים ובזאפ", אומר גורם בענף.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים