שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    אודי חושפת RS7 חדשה - כאן באמצע 2020
    הגרסה הסופר-ספורטיבית ל-A7 של אודי הוצגה בתערוכת פרנקפורט שנפתחה היום. תגיע לישראל עם יותר כוח באמצע השנה הבאה
    אודי חושפת בתערוכת פרנקפורט RS7 חדשה, דור שני בשושלת הכמו-קופה-חמש-דלתות. לישראל היא צפויה להגיע במהלך הרבעון השני של 2020.

     

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    יחידת ההנעה עברה בירושה מה-RS7 היוצאת - V8 כפול מגדשים בנפח 4.0 ליטר, אך הוא מייצר כעת הספק מרבי של 600 כ"ס ו-81.6 קג"מ. אלה 40 כ"ס ו-10.2 קג"מ יותר מהמכונית היוצאת. למרות תוספת הכוח הוא מבטיח לצרוך 8 ליטר פחות בנזין ל-1,000 ק"מ תודות למערכת היברידית קלה - 48V - המאפשרת דימום המנוע בעזיבת דוושת התאוצה והקדמת פעולת מערכת עצור-סע, כמו-גם ניתוק אספקת הדלק לארבע בוכנות בעומס נמוך.

     

    אודי RS7 ()

    יש גם תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה-קבועה עם חלוקת כוח של 60-40 לפנים-אחור, ואפשרות להעברה של עד 70% מהכוח לפנים או 85% לאחור. ל-100 קמ"ש היא מזנקת תוך 3.6 שניות (קיצוץ 0.3 שניות) בדרך להגבל אלקטרונית של 250 קמ"ש. חבילת "דינמיק" מציבה את המגבלה על 280 קמ"ש, חבילת דינמיק-פלוס מסירה אותה לחלוטין ומאפשרת 305 קמ"ש מרביים.

     

    אודי RS7 ()

    ה-RS7 מצוידת במיתלי אוויר נוקשים ב-50% בהשוואה לאלה בהם מצוידת A7 רגילה, המנמיכים בין היתר את המרכב ב-2 ס"מ, או ב-3 ס"מ במהירות גבוהה מ-120 קמ"ש. כאופציה מוצעים מיתלי פלדה קשיחים יותר הנעזרים בבולמי זעזועים אדפטיביים. אלה יעניקו למכונית, כך אודי, התנהגות כביש חדה ומדויקת יותר. עוד ברשימת האופציות: דיפרנציאל אחורי מוגבל-החלקה אלקטרוני עם הכוונת מומנט, בלמים קרמיים, היגוי אקטיבי לגלגלים האחוריים ומערכת פליטה ליברלית (ורועשת) יותר.

     

    אודי RS7 ()

    מבחינה ויזואלית נבדלת ה-RS7 בסבכה מושחרת בגימור כוורת עם כונס בחלקה העליון, כונסי אוויר ענקיים בקצות הפגוש, בתי גלגלים מודגשים המכילים חישוקי "21 או "22 כאופציה. מאחור יש צמד מפלטים אובליים ענקיים ומסיט אוויר לאורך הפגוש. בתא הנוסעים מסתכמים ההבדלים במושבים שונים, דוושות ומנופי העברת הילוכים בגימור מתכת, מתג RS על גלגל ההגה המאפשר מעבר לאחד משני מצבי נהיגה מועדפים מראש ואפשרות לתצוגת נתונים כמו טמפרטורת מכלולים (בלמים, דיפרנציאל, שמן גיר ושמן מנוע) ומד כוחות G.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים