שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    תקלת ענק של הוט במרכז: אלפי לקוחות היו ללא אינטרנט וטלוויזיה משעות הבוקר

    לקוחות החברה בגבעת שמואל, רמת גן וקריית אונו דיווחו כי היו מנותקים משירותי אינטרנט וטלוויזיה משעות הבוקר. "יום עבודה שלם ירד לטמיון". הוט: "עבודות קבלניות פגעו בסיב". התקלה תוקנה לאחר 12 שעות

    עשרות אלפי לקוחות הוט היו מנותקים: תקלה רחבת היקף פגעה משעות הבוקר המוקדמות בלקוחות החברה בגבעת שמואל, רמת גן וקריית אונו. לקוחות דיווחו מ-7:00, שאינם יכולים להשתמש באינטרנט ובשירותי הטלוויזיה ושבשירות הלקוחות נמסר להם שהתקלה תתוקן עד 15:30, אך היא נמשכה עד לשעות הערב, ותוקנה לקראת השעה 19:00, לאחר כ-12 שעות. בחברה מסרו שהתיקון אמנם התארך, אבל שהשירות חזר לפעול בהדרגה.

     

    >> עדיין סובלים מהתקלה? יש לכם תלונה? כתבו לנו

     

    התנתקתם או עברתם דירה? הוט ויס יחויבו לאסוף את ציוד הקצה

    שר התקשורת אישר ל-HOT הקלות בפריסת התשתיות שלה

    משרד התקשורת עצר את שיווק תשתית האינטרנט במהירות 500 מגה של HOT

     

    >> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

     

    לפי החברה, הסיבה לתקלה היא סיב שנקרע עקב עבודות בניית מעונות סטודנטים בגבעת שמואל.

     

    "שעות ללא אינטרנט ובשירות מורחים אותנו", אמר היום ל-ynet לקוח של החברה. "חיכו שבע שעות כדי לומר לי שאין צפי לתיקון התקלה. תקלה במרכז הארץ שפוגעת בהמון בתי עסק ולקוחות. לנציגים אין בכלל מושג על פיצוי".

    טל גרנות גולדשטיין מנכ
    טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית הוט(צילום: HOT)

     

    הלקוחות דורשים פיצוי

    לקוח כתב בעמוד הפייסבוק של החברה: "אין מענה במוקד! יום עבודה שלם ירד לטמיון. לפחות ההגינות לענות במוקד ולתת צפי

    לתיקון. מצפה לזיכוי על יום עבודה שאבד! על טלפון שלא פעל כל היום, על 4 ממירים יקרים שמהווים 'רהיטים'". 

      

    לקוחה התלוננה בקבוצת הפייסבוק של תושבי רמת גן, על כך שבחברה לא טורחים ליידע את הלקוחות על התקלה ועל סיומה ורק מי שמעז לבקש פיצוי - מקבל: "הגיע הזמן שהוט תיידע אותנו באופן אוטומטי כשהשירות חוזר", כתבה. "היום זה נעשה רק בפנייה אישית למוקד הטכני. הגיע הזמן שהוט תזכה אותנו באופן אוטומטי על הזמן שבו לא קיבלנו שירות (לחייב באופן אוטומטי היא יודעת). תתקשרו למוקד הטכני, תדרשו לקבל סמס על חזרת השירות. תתקשרו למוקד שירות הלקוחות ותדרשו לקבל זיכוי על הזמן בו לא ניתן השירות. אולי רק על ידי לחץ צרכנים הוט תתייחס ללקוחותיה לא כאל קהל שבוי".

     

    החברה מסרה בעת התקלה: "לצערנו נקרע סיב בעקבות עבודות קבלניות של חברת אלקטרה בנייה ולא בשל סיבות התלויות בהוט. בשל כך, ישנה פגיעה ברשת בחלק מהאזורים בגבעת שמואל, רמת גן וחלק קטן מקריית אונו. הפגיעה מטופלת על ידי צוותים טכניים שלנו השוהים בשטח ועובדים לתיקון התקלה".


    פורסם לראשונה 18/09/2019 12:15

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים