שתף קטע נבחר

עדיקה תקים חנות פופ אפ במנהטן

חברת האופנה שפועלת גם בארה"ב, חתמה על הסכם להפעלת מרכז לוגיסטי בניו ג'רזי ותפתח חנות זמנית בסוהו. המטרה: לשפר את המודעות למותג ואת זמני שילוח החבילות

חברת האופנה עדיקה ממשיכה במהלכים לקידום המכירות שלה בארה"ב. עדיקה הודיעה שחתמה על הסכם לקבלת שירותים במרכז לוגיסטי בניו ג'רזי, במטרה להפחית את עלויות הלוגיסטיקה בעד 50% ולייעל את זמני אספקת החבילות ללקוחות. במקביל, החברה מודיעה על פתיחת חנות פופ אפ (חנות זמנית) ברחוב ברודווי בשכונת סוהו במנהטן ניו יורק. החנות תיפתח בנובמבר, במיקום הסמוך לחנויות זארה, נייקי ו-M&H ותשתרע על שטח של כ-250 מ"ר.

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו  

 

שחקנית מפתיעה: עדיקה תמכור באמזון ישראל

עדיקה מציגה הפסדים ברבעון, ההכנסות עלו ב-19%

דוחות עדיקה: פתיחת חנויות פיזיות הורידה את הרווח ב-39%

 

עדיקה הוא מותג אופנה המיועד לצעירות שנוסד ב-2012 והפך לאחת מחנויות האונליין המצליחות בישראל. החברה גם מפעילה שמונה חנויות פיזיות, בדיזנגוף סנטר בתל אביב, חנות בקניון עזריאלי תל אביב, חנות בקניון הזהב בראשון לציון, חנות בקריון בצפון, חנות בגרנד קניון בבאר שבע, חנות בביג פאשן באשדוד, חנות באייס מול אילת וחנות Outlet בבילו סנטר. עדיקה נמצא בבעלות קבוצת גולף ולאחרונה החלה גם למכור באמזון.

חנות עדיקה אשדוד (צילום: קמל סימון)
חנות של עדיקה אשדוד(צילום: קמל סימון)
 

החברה החלה למכור בארצות הברית השנה, דרך אתר adika.com. כיום היא שולחת חבילות תוך שלושה ימים בעלות גבוהה לחברה. היא מתחרה בכל השוק האמריקאי ובאתרים כמו SHEIN שמכוונים לקהל יעד דומה. החברה דיווחה שמכירותיה ביולי בארצות הברית, הגיעו ל-600 אלף שקל.

 

עדיקה סיימה את הרבעון השני של 2019 עם הפסד נקי של 175 אלף שקל לעומת רווח נקי של אלפיים שקל ברבעון המקביל אשתקד. זאת לצד עלייה של 29% בהכנסות שהסתכמו ב-30.4 מיליון שקל. עדיקה מתכוונת להתרחב בקרוב גם לספרד.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: קמל סימון
חנות של עדיקה באשדוד
צילום: קמל סימון
מומלצים