שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    עוד לפני הסרט: מוצרי פרוזן 2 הגיעו

    טירוף אלזה ואנה עומד לחזור לחיינו: המרצ'נדייז צפויים להיכנס מחר לחנויות, חודשיים לפני הקרנת הבכורה. התקווה: להצליח אף יותר מהסרט הקודם - שהפך לסרט האנימציה המצליח בכל הזמנים

    טירוף אנה ואלזה שוב כאן, חודשיים לפני הקרנת הבכורה בישראל: המרצ'נדייז של סרט הקולנוע של דיסני "לשבור את הקרח 2" ייכנסו מחר לחנויות. זהו סרט ההמשך לסרט האנימציה המצליח בכל הזמנים "לשבור את הקרח" (Frozen) שמגיע אחרי יותר משש שנות ציפייה.

     

    >> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

     

    לשחק עם אנה ואלזה מ"פרוזן"

    אריזת מתנה: הכירו את האיש שמאחורי בובות LOL

    הסרט הקצר של "לשבור את הקרח" מכעיס את צופים

     

    השקת המוצרים נעשית היום בכל העולם. שירי הסרט ייחשפו בהדרגה עוד לפני צאתו לאקרנים, עד שב-22 בנובמבר יעלה הסרט למסכי הקולנוע ברחבי העולם - למעט ישראל. כאן הוא יוקרן החל מה-5 בדצמבר.

    גאווה בדיסני? (צילום: Disney באדיבות yes)
    מתוך הסרט: לשבור את הקרח. מוצרי הסרט השני כבר הגיעו(צילום: Disney באדיבות yes)
     

    באפריל 2020 הסרט אמור לעבור ל-VOD בכל הפלטפורמות בתשלום, שם הוא צפוי לזכות בחשיפה גדולה בהרבה מאשר בקולנוע. כעבור מספר חודשים ניתן יהיה לצפות בו בחינם, ואז ההערכה היא שמכירות המרצ'נדייז יגיעו לשיאן.

       (צילומים: באדיבות דיסני ישראל)
    (צילומים: באדיבות דיסני ישראל)
     

     

    לא רק להיט קולנועי

    בין הזכיינים הבינלאומיים שימכרו צעצועים של המותג: לגו, הסברו, פאנקו פופ, ג'אקס, ראבנסברגר, קלמנטוני ופרוקוס. הזכיינים המקומיים: גטר, אילנית, שמחה זה אנחנו, דיאמנט, ידיעות ספרים, שושי זוהר תחפושות, פלפוט, קלאסיקלטת, משחקי יצירה, ומותג לייף של סופר-פארם. בין מותגי האופנה והצריכה שקיבלו אישור להשתמש בדמויות המותג: H&M, זארה, אדידס, האגיס והחברות הישראליות פוקס, ורדינון ודלתא.

     

    "לשבור את הקרח" הוקרן לראשונה ב-2013 וגרף עד היום למעלה מ-1.3 מיליארד דולר כהכנסות מהסרט בלבד, אך לא מדובר בלהיט קופתי בלבד. הסרט נחל הצלחה מסחרית שלא הייתה כדוגמתה בתולדות דיסני, חברה שיודעת היטב כיצד לתרגם הצלחה קולנועית למוצרי צריכה.

     

    "אף אחד לא צפה אז את האהבה האדירה של הקהל לדמויות, שבאה לידי ביטוי גם בצורך עז לקנות מוצרים שמציגים אותן", אמרה ל"ידיעות אחרונות" ו-ynet קרן סער, מנהלת חטיבת מוצרי צריכה בדיסני ישראל, שגם מזכירה שתחפושת אלזה הייתה הפופולרית ביותר בקרב בנות בשנים האחרונות. "פרוזן נחשב למותג חזק יותר מהנסיכות של דיסני וממיני מאוס", היא הוסיפה.

     

    כדי לבדל מסחרית את ההמשכון מהסרט המקורי, סקאלת הצבעים של הסרט החדש שונה, יותר סתווית וחמה, ולאלזה ולאנה יש גם כמה מערכות לבוש שונות וחדשות שיסייעו להגדיל את המכירות, שכן התחפושת מהסרט הקודם כבר פחות רלוונטית.

     

    צפו באולפן ynet: מה היו להיטי הצעצועים בשנה שעברה    (צילום: אלי סגל)

    צפו באולפן ynet: מה היו להיטי הצעצועים בשנה שעברה    (צילום: אלי סגל)

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    דגש על יצירה ודמיון

    בדיסני מקווים להחזיר ילדים מהמסכים למשחקי דמיון, בובות והרכבה, ולכן יימכרו גם ערכות יצירה (למשל, להכנת קריסטלים, מחקים, ברד ופרוזן יוגורט), פאזל תלת ממדי של טירה, תיק פאייטים לצביעה, תכשיטים להרכבה עצמית, ועוד.

     

    המחירים שדיסני ישראל מסרה לנו הם אלה המומלצים לצרכן בישראל. ישראלים יכולים לחסוך כסף ולקנות גם בפלטפורמות אחרות וזולות יותר כמו עלי אקספרס, איביי ואמזון.

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    צילום: Disney באדיבות yes
    מתוך הסרט: לשבור את הקרח
    צילום: Disney באדיבות yes
    מומלצים