שתף קטע נבחר

אתם שיתפתם
    זירת הקניות

    מנכ"ל ארומה ת"א מתנצל: "אין ולא יהיה מקום לתקלות מסוג זה"

    במכתב ששיגר המנכ"ל רון דן לעובדי הרשת הוא הביע את התנצלותו בפני שני הלקוחות שאושפזו לאחר שאכלו טונה בסניף בדרך מנחם בגין - והבהיר: "בענייני בריאות אין ולא יהיו פשרות". הוא הוסיף כי בימים הקרובים ייערכו בשאר הסניפים בקרות על ידי חברות חיצוניות

    סניף ארומה ברחוב מנחם בגין בתל אביב נסגר לקהל (צילום: מוטי קמחי)
    סניף ארומה בדרך מנחם בגין(צילום: מוטי קמחי)

    מנכ"ל ארומה תל אביב, רון דן, שיגר הערב (רביעי) מכתב לעובדי הרשת ובו התנצל על ההרעלה שגרמה אתמול לאשפוזם של שני בני אדם שאכלו טונה בסניף מנחם בגין. "לשמחתי הרבה, בעת כתיבת שורות אלה, שני הלקוחות שוחררו לביתם לאחר שחזרו לקו הבריאות. אני מבקש לנצל במה זו על מנת להתנצל בפני שני הלקוחות שנפגעו", כתב.

     

    נציגי ארומה ת"א בשימוע במשרד הבריאות    (צילום: משי בן עמי, איתי בלומנטל)

    נציגי ארומה ת"א בשימוע במשרד הבריאות    (צילום: משי בן עמי, איתי בלומנטל)

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    דן הוסיף: "התקלה הנקודתית שאירעה אתמול עדיין נמצאת בבדיקה מעמיקה, אך כבר כעת, עוד טרם התגבשו מסקנות מלאות מהתחקיר, ברצוני להבהיר כי אין ולא יהיו מקום לתקלות מסוג זה ברשת שלנו. רשת ארומה ת"א משרתת מידי יום 30 אלף לקוחות ומספקת כ-10 מיליון מנות מזון בשנה, לקוחותינו הם הנכס החשוב לנו ביותר. בריאותם היא הערך העליון ביותר מבחינתנו ושנים רבות אנו עמלים לשמור על איכות וטריות המוצרים".

     

    לדבריו, "מיד לאחר שנודע לנו דבר האירוע סגרנו את הסניף הרלוונטי ואנו מבצעים החלפה כוללת של כלל מוצרי הטונה בכל הרשת. בענייני בריאות – אין ולא יהיו פשרות. בימים הקרובים ייערכו בסניפי הרשת בקרות קפדניות נוספות על ידי חברות חיצונית, בנוסף לבקרות הקבועות והשוטפות, וייערך ריענון לנהלי התברואה השונים. אנו נפיק את הלקחים, ובעזרתכם נשפר את הטעון שיפור ונמשיך להעניק שירות מצוין ומוצרים בריאים ללקוחותינו כפי שעשינו ב-30 השנים האחרונות".

    מנכ״ל ארומה ת״א מתנצל בפני הלקוחות: ״אין מקום לתקלות מסוג זה ברשת שלנו״  ()
    המכתב המלא של מנכ"ל ארומה ת"א

    מוקדם יותר נודע ל-ynet כי הליקויים שנחשפו בסניף בדרך בגין בתל אביב נגעו למקרר לא תקין וכן לטיפול בטונה הגולמית שלא נעשה בהתאם להנחיות משרד הבריאות. במקביל, נערכות בדיקות גם מול יצרן הטונה עצמה.

     

    נציגי ארומה ת"א הגיעו בצהריים לשימוע במשרד הבריאות. "במהלך השימוע הוצגו לנציגי העסק הממצאים שעלו בביקורת התברואית ובהם אי עמידה בנהלי משרד הבריאות ואי עמידה בהנחיות היצרן", נמסר ממשרד הבריאות בתום השימוע. "נציגי העסק הונחו לתקן את הליקויים לפני קבלת אישור לפתיחתו מחדש לציבור. משרד הבריאות ממשיך לבדוק את האירוע ברמה המקומית וברמה הארצית. במשרד ממתינים לתוצאות המעבדה המדוייקות שיגיעו מחר בבוקר".

    נציגים סניף ארומה תל אביב (צילום: מוטי קמחי)
    נציגי ארומה תל אביב בתום השימוע(צילום: מוטי קמחי)

     

     

    צילום: יריב כץ

    צילום: יריב כץ

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

     

    צילום: אורי דוידוביץ'

    צילום: אורי דוידוביץ'

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    מארומה ת"א נמסר בתגובה לשימוע כי "ארומה ת"א שיתפה פעולה באופן מלא עם נציגי משרד הבריאות, וזאת בנוסף לבקרה העצמאית שהיא מקיימת באמצעות חברה חיצונית. כפי שהתחייבנו - כלל הליקויים שיימצאו יתוקנו ויפורסמו, בתום התחקיר, לציבור הרחב. הסניף שבו אותרו הליקויים נסגר על ידנו מיד עם היוודע דבר האירוע, והוא יישאר סגור עד הודעה חדשה. אנו עדיין ממתינים לתוצאות המעבדה של מוצרי הטונה שנשלחו לבדיקה".

     

    ההרעלה אתמול הובילה לריקול של כל מוצרי הטונה בסניפים, אך ברשת ניסו להרגיע את הלקוחות. בסניפים השונים של ארומה ת"א מנסים לספק הסברים ללקוחות המודאגים, ואומרים שמדובר במקרה נקודתי. יש גם מי שמנסה להאשים את הלקוחות, בהם שירי פורר שאושפזה במצב קשה מאוד. "יכול להיות שהם אכלו את זה אחרי שעתיים שלוש בשמש", אמר עובד באחד הסניפים בשיחה טלפונית.

     

    הורעל בעבר מכריך טונה בארומה ת"א: "התעלמו מכל הפניות שלי"

    אריאל, תושב תל אביב, הורעל מכריך טונה שאכל בסניף ארומה ברחוב יגאל אלון בתל אביב לפני כשנתיים. אירועי היממה האחרונה החזירו אותו אחורה בזמן וגם התנהלותה של הרשת, שניסתה להתנער מאחריות ולהטיל את האשמה על הלקוחות.

     

    "ההתנהלות של ארומה ת"א מרתיחה אותי", אמר היום בשיחה עם ynet. "רציתי לתבוע את הרשת, אבל הם החליפו בעלים ובסוף סגרו. לאורך הדרך ביקשתי לקבל תשובות אבל הם התעלמו מכל הפניות שלי. הגעתי לאשפוז בבית חולים בגלל כריך טונה שלא נשמר בקירור לפי ההנחיות, בדיוק כמו המקרה של היממה האחרונה".

    טופס שחרורו של אריאל שהורעל מכריך טונה בארומה ()
    טופס שחרורו של אריאל שהורעל מכריך טונה בארומה

    במכתב ששלח לרשת בימים שאחרי אשפוזו כתב אריאל: "כ-20 דקות בערך לאחר שסיימתי לאכול את הכריך התחלתי להרגיש רע, חום בלתי מוסבר בגוף ובעיקר בראש, כמו בעירה פנימית חזקה. הייתי בטוח שבגלל שמדובר ביום חמסין אולי שטיפת פנים במשרד תעזור. הלכתי חזרה למשרדי ברחוב הסמוך, ניגשתי לשירותים, שטפתי פנים וההרגשה הרעה החלה להתעצם. דופק מהיר, חום, בעירה פנימית קשה מאוד ולובן סביב העין שהפך לאדום בצבע דם".

     

    לאחר מקלחת שעשה בביתו, הבחין אריאל שגופו הפך לאדום וכשהחלה החמרה נוספת החליט להתפנות לבית החולים. "הגענו למיון ומיד כאשר הבחינו בי, הצוות הרפואי נבהל והחל טיפול מהיר שכלל זריקת אנטי, כדורים וכ'ו.. שאלו מה אכלתי בשעות האחרונות וגם האחות הראשית והרופאה אמרה שמדובר בהרעלה מטונה מקולקלת שעמדה ללא קירור זמן רב.

     

    "אשתי התקשרה לשירות הלקוחות, סיפרה את המקרה וביקשה שיתקשרו מידית למסעדה בנושא הטונה. עד היום לא חזרו אלינו משירות הלקוחות ולא שאלו לשלומי. מנהל המשמרת מהמסעדה חזר אלי באותו היום ואמר שהוא טעם מהטונה והיא נראית בסדר".

     

    מארומה ת"א טרם התקבלה תגובה.

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים