שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    טינדר קרובה לשיא שנתי - מספר הביקורים היומיים צמח ב-30%

    חברת מאצ' גרופ, המפעילה של טינדר, דיווחה על תוספת של 437 אלף מנויים בתשלום ברבעון השלישי - צופה שמספר המצטרפים יגיע לשיא של 1.6 מיליון בסיכום השנה; בה בעת - תחזית הכנסות ורווח חלשה לרבעון הרביעי הפילה את המניה

    מאצ' גרופ (Match Group), החברה המפעילה של טינדר (לצד אתרי היכרויות נוספים), פרסמה אמש (ג') לאחר המסחר בוול סטריט את הדו"חות המסכמים של הרבעון השלישי, שעלו על ציפיות השוק. אולם, תחזית מאכזבת לרבעון הרביעי הפילה את המניה ב-15% במסחר המאוחר בנאסד"ק.

     

    הרווח שאובר רואה באופק לא מספק את המשקיעים שלה

    מהלומה למשקיעים: WWE צוללת ב-20% בניו יורק

    "נוכל הטינדר" יישאר במעצר עד להחלטה חדשה

     

    מאצ' גרופ דיווחה על תוספת של 437 אלף מנויים בתשלום חדשים שהצטרפו לטינדר במהלך הרבעון.

    טינדר  (צילום: Shutterstock)
    טינדר (צילום: Shutterstock)

    התחזית של מאץ' לשנה כולה עומדת על תוספת של 1.6 מיליון מנויים חדשים בתשלום במהלך 2019, נתוני שיא שנתיים - בהשוואה ל-1.2 מיליון מצטרפים ב-2018, 1.5 מיליון ב-2017 ו-917 אלף ב-2016.

      

    החברה מציינת בדו"חות שמנויי טינדר משתמשים הרבה יותר בשירות האפליקציה - מספר המשתמשים בשירות שבעה ימים בשבוע צמח ב-30% בהשוואה לרבעון המקביל, ומספר הביקורים של המשתמש הממוצע באפליקציה עולה על 5 ימים בשבוע.

     

    החברה סיימה את הרבעון השלישי עם רווח נקי של 151.5 מיליון דולר או 51 סנט למניה, לעומת 130.2 מיליון דולר או 44 סנט למניה ברבעון המקביל, וכאשר צפי האנליסטים עמד על 44 סנט למניה. ההכנסות צמחו ל-541.5 מיליון דולר, בהשוואה ל-443.9 מיליון דולר, ובדומה לציפיות בשוק שעמדו על 541 מיליון דולר.

     

    לרבעון הנוכחי (רביעי 2019) צופה החברה הכנסות בטווח של 555-545 מיליון דולר ו-EBITDA מתואם שבין 205 ל-210 מיליון דולר - בשני המקרים מתחת לציפיות האנליסטים, העומדות על 559 מיליון דולר בשורת ההכנסות, לצד EBITDA של 228 מיליון דולר.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים