שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות

    הסדרה "למה נשים רוצחות" היא הבינג' המושלם

    היוצר של "עקרות בית נואשות" חוזר בסדרה חדשה שמוכיחה שוב עד כמה הוא יודע לכתוב דמויות נשיות מושחזות. הפעם מדובר בשלוש גיבורות שמבקשות לנקום על בגידת בעליהן. בסוף מישהו ימות - אבל עד אז, אפשר להתענג על המשחק המצוין וההומור השנון

    יותר משבע שנים עברו מאז נפחה "עקרות בית נואשות" את נשמתה וירדה מהמסך. שבע שנים בהן הטלוויזיה שלנו הלכה והשמינה עד לאוברדוז של סדרות, ובכל זאת, חלקנו מתגעגעים לסדרה ההיא, שידעה זמנים טובים וטובים פחות. אם אתם מזדהים עם הגעגוע, "למה נשים רוצחות", הסדרה החדשה של מארק צ'רי, היוצר של "עקרות בית", היא שובר הקריז המושלם עבורכם.
     
     

    הצופים של "עקרות בית נואשות" יחושו במהלך הצפייה ב"למה נשים רוצחות" בעקצוץ הנעים של ההיכרות, כמו פגישה עם חברה טובה אחרי שלא דיברתן מלא זמן, אבל מרגע שאתן נפגשות - אתן גולשות בטבעיות לסשן ריכולים אינטימי. כמו במסאז' טוב אתם לא צריכים לעשות כלום, רק לשכב ולהרפות, ובכל זאת שרירי הצפייה שלכם מקבלים עיסוי עמוק ומרענן ומי יודע, אולי אפילו תצאו מהפרק כשאתם מהרהרים בדבר או שניים.

     

    עוד ביקורות טלוויזיה:

    תוכנית הבוקר

    מתיר עגונות

    יס מן

    גברת פלטשר

     

    הגיבורות של צ'רי, גיי מוצהר, הן תמיד גיבורות. צ'רי יודע לכתוב נשים והוא דבק בצד החזק שלו גם הפעם. הפרבר הנוכחי שלו מתפרש, כיאה לתור הזהב הטלוויזיוני הנוכחי, גם על ציר הזמן - שנות ה-60, שנות ה-80 ושנת 2019. בת'-אן (ג'ניפר גודווין, "עד עצם היום הזה") היא עקרת בית קלאסית מהסיקסטיז שכל מה שהיא רוצה זה לטפל בבעלה. סימון גרוב (לוסי לו הנהדרת מ"אלמנטרי" ולמיטיבי הלכת זכורה גם מ"אלי מקביל") היא אשת חברה חובבת מסיבות שנשואה לגיי בארון. טיילור (קירבי האוול באפטיסט, "המקום הטוב" ו"להרוג את איב") היא עורכת דין כרישה שחיה בנישואים פתוחים עם בעלה. עד הפרק העשירי והאחרון כל אחת מהן תהרוג מישהו. זהות ההרוגים נשארת בעלטה עד הסוף המר-מתוק אבל אל דאגה, הדרך מענגת לא פחות מהפינאלה.

     

    למה נשים רוצחות ()
    למה נשים רוצחות

    למזלנו צ'רי נמנה על קבוצת היוצרים שהמוצר המשמעותי השני שלהם לא נופל מהראשון. "למה נשים רוצחות" היא תצוגה נוספת ומוצלחת לכישרון שמאפשר לו לשלב בין מהלכים דרמטיים ונימה קומית שנונה, והדמויות הנשיות שלו אכן מושחזות היטב. כל אחת מהן לכודה בסטריאוטיפ התקופתי שלה, ולא משנה אם זאת בועה פטריארכלית משנות ה-60 או נישואים פתוחים וחופש מיני באלף השלישי. כולן מגלות בשלב כזה או אחר שהבעלים שלהן בגדו בהן וכולן כועסות. הבחירה בפועל Kill (בניגוד ל-Murder) מעידה שמי שכתב אותן העניק למעשה שלהן גם סוג מסוים של לגיטימציה. אל תדחקו את הנשים של צ'רי לפינה.

    למה נשים רוצחות ()
    למה נשים רוצחות

     

    צ'רי, מגובה בבימוי מצוין, מצליח לדלג מעל משוכות כמו מעברי הזמנים והנרטיבים בתוך הפרק, ועל אף שהם מנותקים לחלוטין האחד מהשני ומהשלישי הם משתלבים בצורה אורגנית ולא כפויה. בארצות הברית היא עלתה בשירות הסטרימינג של CBS (בארץ היא עלתה אתמול, ה', בסלקום TV כבינג' וב-yes), וכבר חודשה לעונה שנייה, הפעם עם סט חדש של דמויות. בסופו של יום "למה נשים הורגות" מביאה איתה חוויית צפייה מענגת לא פחות מ"עקרות בית נואשות", אחידה, קצפתית, משוחקת היטב עם הומור שחרחר במידה. בהחלט החומרים מהם עשוי בינג' הגון.

     

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    לאתר ההטבות
    מומלצים