שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    ב.מ.וו: ביצועים של V8 בלי זיהום

    ב.מ.וו מפרסמת פרטים נוספים על ה-i4 החשמלית, תשובה מאוחרת לטסלה מודל 3, שצפויה לראות אור ב-2021. בתפריט: 530 כ"ס, זינוק ל-100 קמ"ש ב-4 שניות וטווח נסיעה של 600 בין טעינות

    היצרנית הגרמנית אמנם הציגה מכונית חשמלית ראשונה, ה-i3, כבר ב-2013 אך רק כעת, הרבה אחרי אודי ומרצדס, היא תציע שורת דגמים חשמליים עם טווח נסיעה ראוי, בהתאם למגמה הרווחת בעולם.

    ב.מ.וו i4 ()

    הדגם הראשון יהיה ה-iX3, למעשה גרסה חשמלית ל-X3 שיושק במהלך 2020, והבאה בתור היא ה-i4 שבהתאם תהיה גרסה נטולת זיהום אוויר לסדרה 4 גראן קופה שטרם נחשפה. היחידה החשמלית שלה תפיק 530 כ"ס, בדומי למנועי V8 טווין-טורבו בנזין הנוכחיים של היצרנית. זה יאפשר לה זינוק ל-100 קמ"ש ב-4 שניות – נתון זהה ל-M3 קומפטישן הנוכחית, אבל עדיין 0.6 שניות יותר מגרסת הביצועים של היריבה מעמק הסיליקון. המהירות המרבית תוגבל ל-200 קמ"ש.

    ב.מ.וו i4 ()

    מצברי 80 קוט"ש יאפשרו טווח נסיעה של 600 ק"מ. שימוש בעמדת טעינה מהירה (150KW) יאפשר מילוי הסוללה ל-80% בתוך 35 דקות, או 100 ק"מ בשש דקות. מיקום המצברים על הרצפה, בין הציר הקדמי לאחורי ויאפשר מרכז כובד נמוך וחלוקת משקל מאוזנת, בכדי להקנות את איכויות הנהיגה המפורסמות שהתפאר בהן המותג בעבר. המצברים עצמם שוקלים כ-550 ק"ג כך שהמשקל העצמי צפוי לעמוד על קצת יותר משני טון.

     

    הכותב חבר מערכת iCar

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים