שתף קטע נבחר

המשבר בארקיע: למעלה מ-100 עובדים קיבלו הזמנה לשימוע לפני פיטורים

בין העובדים המפוטרים: טייסים, דיילים ועובדי צוותי אוויר; מאז סגירת שדה התעופה הישן של אילת וסגירת שדה דב בת"א הצטמצמה בעשרות אחוזים פעילות החברה. ארקיע: "המהלכים נעשים בשיתוף מלא ובהסכמות העובדים"

המשבר בארקיע: למעלה מ-100 עובדי חברת התעופה, המעסיקה כ-600 עובדים סה"כ, קיבלו הזמנה לשימוע לפני פיטורים. בין העובדים המפוטרים: עובדי צוותי אוויר, דיילים וגם טייסים.  מאז סגירת שדה התעופה הישן של אילת וסגירת שדה דב בתל אביב הצטמצמה בעשרות אחוזים פעילות החברה, שהחזיקה ב-70% מהתעבורה האווירית לאילת.

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

ארקיע לאן? כך תשפיע סגירת שדה דב על החברה ועל מחירי הטיסות

לאחר 81 שנה: שדה דב נסגר

ארקיע חוזרת בה: הודיעה על פיטורים של כ-15 עובדים והקמת מחלקה חדשה

 

הנהלת החברה הכריזה לאחרונה על תוכנית הבראה, הכוללת קיצוצי משרות. בנוסף, הקו שהשיקה החברה לתאילנד הפסיק לפעול באקוטובר האחרון, ולא ברור אם יופעל שוב לנוכח התחרות, בעיקר מצד אל על. לכלכליסט נודע כי במרץ הקרוב ייסגר גם הקו החדש שפתחה באוגוסט האחרון ארקיע לשני יעדים בהודו, גואה וקוצין. לטענת החברה הקו ישוב ויפעל בסוף הקיץ הבא.

מטוס ארקיע בשדה התעופה (צילום: יריב כץ)
מטוס ארקיע בשדה התעופה(צילום: יריב כץ)
  

מארקיע נמסר כי "כפי שפורסם, חברת ארקיע נמצאת במהלך תוכנית הבראה והתייעלות. שינוי תנאי השוק וסגירת שדות התעופה באילת ובת"א מחייבים את ארקיע לתוכנית התייעלות משמעותית הכוללת צמצום כוח אדם וקיצוצי שכר. מהלכים אלו נעשים בשיתוף מלא ובהסכמות העובדים, המחזיקים ב-30% ממניות החברה. יודגש כי משפחת נקש, בעלי ארקיע, ממשיכה לתמוך בחברה".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דני שדה
מטוס איירבוס של ארקיע
צילום: דני שדה
מומלצים