שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    הפאסאט הגדולה מכולן...

    אם יש משהו שמעניין היום את פולקסווגן, זו מרצדס. מה שמסביר כמובן את השקת ה-W8...

    כמעט עשור לאחר שעשתה זאת עם ה-VR6, מעלה פולקסווגן פעם נוספת את הרף ומתכננת שינוי בהרגלי הצריכה. והפעם בפלח שוק גבוה עוד יותר – המשפחתיות הגדולות. לא רבים התרגלו בארץ עדיין לרעיון (וחלקם כלל לא מודעים לאפשרות) כי ניתן לרכוש פיז'ו 406, פורד מונדאו או פאסאט עם מנוע V מכובד, פולקסווגן כבר הולכת צעד אחד קדימה.
    כך קורה שהפאסאט היא המכונית הראשונה בקבוצתה שמקבלת מנוע בעל שמונה צילינדרים. וכמו בגולף VR6 בשעתה, גם כאן מדובר במבנה מאד לא שגרתי בעולם הרכב – W. למעשה מדובר בארבעה "ראשי-מנוע" עם מבנה סופר-קומפקטי. התוצאה עם תזמון שסתומים משתנה מייצר מנוע ה-4.0 ליטר הספק מרבי של 275 כ"ס ומומנט מרבי של 37.5 קג"מ.
    כדאי אולי להזכיר כי ההספק הזה עובר לאספלט דרך דרך ארבעה גלגלים במערכת המוכרת בשם 4motion, אם כי למעשה זו הקוואטרו של אודי… תיבה ידנית בת שישה הילוכים או טיפטרוניק עם חמישה, בקרת אחיזה ובקרת יציבות הן מערכות נוספות עליהן יש לתת את הדעת.
    ההבדל החיצוני מתבטא בשני זוגות מפלטים בכל צד, יחידות התאורה (קסנון) הקדמיות, חישוקי "17, צמיגי 225/45 ועוד. בפנים אפשר יהיה למצוא הרבה עור ועץ משובח. אגב, עבור פולקסווגן מהווה הפאסאט W8 שלב ראשון בלבד במתקפה המתוכננת על מרצדס. זו תגיע (המתקפה כמובן) לשיאה עם השקת דגם הפאר האמיתי…

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    פאסאט W8 בקצר...
    פאסאט W8 בארוך דווקא
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים