שתף קטע נבחר

לרקוד כמו נועה קירל: כשסטייל ומוזיקה נפגשים

בשוק האופנה הישראלי והתחרותי, בולט המותג רנואר בחוויית הקנייה והשירות בחנויות ובאונליין. חנויות הרשת מאופיינות בריח מובחן כמו גם בעיצוב ייחודי שמעביר את הפוקוס לבגדים. בתחום הדיגיטל, עבר המותג מהפך שמטרתו לייצר חוויית קניה מותאמת אישית לצרכן

בשיתוף Superbrands 

 

מותג האופנה רנואר הוקם בשנת 1993 על ידי הבעלים יוסי ברוש ואלי ברקוביץ', ומנוהל על ידי מנכ"ל הקבוצה סרג' דרעי. ב-2003 התרחב המותג עם הקמת רשת הגברים רנואר מן. ב-2007 נוספה לקבוצה רשת החנויות TWENTYFOURSEVEN הפונה לנערות ולנשים צעירות. כיום, רנואר נחשב למותג אופנה מוביל בשוק הישראלי, המביא לצרכן אופנה חדשנית, עדכנית וכזו העונה על צרכיו, תוך שימת לב לפרטים הקטנים ביותר והקפדה על איכות. לרנואר יש כיום למעלה מ-160 חנויות ברחבי הארץ.

 

 

הסביבה התחרותית

שוק האופנה הישראלי מאוד תחרותי, ומושפע משינויים מהירים ודינמיים בהעדפות הקהל. שינויים אלו באים לידי ביטוי גם בהתרחבות המגמה של רכישות מוצרי אופנה אונליין, והיכולת של הצרכן הישראלי להזמין לעצמו מוצרי אופנה מכל מקום בעולם.

 

סופרברנדס ()

האתגרים השיווקיים

האתגר המרכזי של המותג בשוק התחרותי הוא להמשיך ולייצר ערך מוסף ללקוחותיו. אתגר נוסף הוא להמשיך ולהציע למגוון רחב של קהלים את האופנה החדשנית והעדכנית ביותר, במחירים הוגנים ונוחים.

 

הפתרונות היצירתיים

רנואר פועלת במגוון דרכים על מנת לייצר ללקוחותיה חוויית קניה שלמה, ולספק מענה שלם הן בחנויות והן בממשקי האונליין השונים.

חוויית הרכישה בחנות - המותג פועל על מנת לייצר חוויית קנייה אישית בחנויותיו, ולשם כך שם דגש רב על אופן הנראות והעיצוב של החנויות כמו גם על חוויית השירות. לקוחות המותג יכולים להיעזר במוכרים בחנויות השונות לאורך כל תהליך הקנייה, והמוכרים מצדם מתודרכים לספק שירות אישי לכל לקוח המעוניין בכך. רשת רנואר פועלת באופן מתמשך על מנת להכשיר את צוותי המוכרים העובדים בחנויותיה, ולשם כך מתפעלת אקדמיה לריטייל המכשירה את צוותי המכירה במיומנויות המכירה השונות.


סופרברנדס ()

קונספט חנויות רנואר מעניק חוויית קנייה אופנתית המאפיינת את חנויות הענק של המותג - החנויות החדשות והמחודשות משתרעות על פני שטחים גדולים ומכילות מגוון רחב ביותר של פריטי אופנה עבור נשים וגברים הכוללים ביגוד, אביזרי אופנה ונעליים. דור החנויות החדש מתאפיין בשטחי תצוגה ומסחר רחבים מאוד ומאפשר לרשת להרחיב את ההיצע האופנתי ולהשיק קבוצות מוצר נוספות שמשלימות את המענה לכל צורכי הלקוחות.

 

עיצוב החנויות מאופיין בחזית נקיה, שקופה, ללא חלונות ראווה סגורים, דבר המאפשר ללקוח לחוות ולהיחשף אליה במהלך השיטוט בקניון. הקונספט העיצובי החדש כולל גם הקפדה על תאורה רכה ונעימה המשולבת מאחורי התצוגה ובתקרה, ומעברים ברורים בין אזור הנשים לגברים בחנויות הכוללים "איים קטנים של הפסקה", בהם ניתן לשבת על ספסל לצד צמחיה ולהטעין את הטלפון.

 

הלקוחות כשותפים - רנואר מתייחסת ללקוחותיה כשותפים ומקפידה לשמוע את חוות דעתם על חוויית הקנייה והמוצרים. זאת, על מנת שהרשת תוכל לספק להם הצעות ערך המותאמות עבורם. המותג עורך סקרים באופן קבוע בקרב לקוחותיו בנקודות הממשק בהן הוא פוגש אותם, ובוחן את התאמת המוצרים לצורכי הקהל, את חווית הקנייה ועוד. בהיותו מותג ישראלי, מקפיד רנואר הקפדה יתרה על התאמת הפריטים השונים למזג האוויר הישראלי, לחגים והמועדים השונים ועוד. כמו כן, הפרזנטורים השונים של המותג (יהודה לוי, נועה קירל, ניבר מדר, עדן פינס ועוד), מביאים לידי ביטוי ערכי אופנה וטרנדיות מובילים. כל אלו ביחד מייצרים מערכת יחסים מתמשכת והדוקה עם הצרכן, שמובילה ליצירת בידול והעדפה.

 

הפנים של רנואר - נבחרת הפרזנטורים העשירה של המותג, שכל אחד מהם מוביל בתחומו, יוצרת תמהיל המשקף גם את תמהיל הלקוחות של רנואר – מכוכבת הפופ נועה קירל בת ה-18 ועד יהודה לוי שהוא כוכב על-זמני. החיבור עם הפרזנטורים הוא לא רק לטובת צילום הקמפיינים של רנואר - הם גם מובילים את התוכן של המותג והנוכחות שלו ברשתות החברתיות.


סופרברנדס ()

השנה לקחו ברנואר את החיבור הזה צעד אחד קדימה, כשנועה קירל נבחרה לעצב עבור המותג קולקציית STREET WEAR שמפגישה בין עולם הריקוד וסצנת ההיפ-הופ, בקו מובהק שמתכתב עם עולמות התוכן של קירל. תהליך העבודה על הקולקציה נעשה בשיתוף מלא של הזמרת, כאשר הסטייל והמוזיקה שלה היוו נקודת פתיחה והשראה לעיצוב הפריטים. במסגרת שיתוף הפעולה, הופק קליפ לשיר Sounds Like That, שבו נועה והרקדניות לבושות בפריטי הקולקציה. הקליפ הוביל את כל קמפיין הדיגיטל של המותג.

 

אירועי השקת הקולקציות - ברנואר החליפו השנה אירועי השקה קונספטואליים בעלי ערך מוסף את תצוגות האופנה המסורתיות. כך למשל, בקיץ 2019 הושק ליין חליפות גברים בעלות גזרת Body Sculpt מחטבת ומחמיאה במיוחד. הקולקציה כללה מגוון של דוגמאות, מרקמים, משבצות טון על טון, דוגמאות ג'קארד עדינות ומשבצות נועזות יותר בגוונים מנוגדים. את השקת הקולקציה ליווה אירוע השקה גברי ואופנתי במיוחד על גג מלון בתל אביב.

 

שיפור החוויה הדיגיטלית - כחלק מהמגמה העולמית של התרחבות הרכישות באונליין, עובר המותג בשנים האחרונות מהפך משמעותי בתחום הדיגיטל. כחלק ממהפך זה תשיק רנואר אתר אי-קומרס חדש שמטרתו לייצר חוויית קנייה אישית בדומה לזו אותה היא מייצרת בחנויותיה. באמצעות כלים טכנולוגים שונים יפעל המותג להכרה מעמיקה יותר עם לקוחותיו המאפשרת לו פנייה אישית ויצירת הצעות ערך המותאמות לטעמם האישי. כל אלו יאפשרו לרנואר ללוות את לקוחותיה לאורך כל מסע הקנייה שלהם, ולהציע להם חוויית קנייה שלמה ומתמשכת.


סופרברנדס ()

מומחיות בריטייל - המותג מקפיד לאורך כל שנות פעילותו להציע איכות המותאמת לצורכי הקהל. רנואר מחובר לצווי האופנה ולטרנדים הבינלאומיים העדכניים ביותר ומשתנה בהתאם. ההיכרות המעמיקה של בעלי הרשת ומנהליה עם שוק האופנה העולמית מאפשרת להם לספק לאורך שנים מענה חדשני ויצירתי, תוך יצירת קולקציות משתנות ומגוונות. עוד דוגל המותג בהקפדה מחמירה על איכות חומרי הגלם, הגימורים, איכות ההגשה והאריזה של הבגדים.

 

דברים שלא ידעת על רנואר

  • רבים מהמנהלים בחברה צמחו בה ועובדים בה כבר שנים לא מעטות.
  • קולקציות חדשות נכנסות בכל יום לחנויות.
  • השיר Drum של נועה קירל שהוביל את קמפיין קיץ 2019 צבר מעל 21 מיליון צפיות ביוטיוב.
  • רנואר מחזיקה בליין הום סטיילינג מוקפד שיגיע בקרוב לכל סניפי הרשת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רנואר
סופרבראנדס האנשים מאחורי המותג
יפעת פסטרנק, סמנכ"לית שיווק
מומלצים