שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    עכשיו זה רשמי: קסטרו סיימה את ההסכם עם קים קרדשיאן

    החוזה עם אושיית האינסטגרם נחתם לשנתיים, אלא שהפעילות לא הניבה את התוצאות המצופות ובקסטרו לא היו שבעי רצון משיתוף הפעולה. הבוקר הודיעה החברה כי סיימה את ההתקשרות עם קרדשיאן

    עכשיו זה רשמי. קבוצת האופנה קסטרו - הודיס סיימה את שיתוף הפעולה עם קים קרדשיאן. קרדשיאן גויסה לפני שנה לצורך קידום מותג המשקפיים קרולינה למקה בארה"ב.

     

    הרומן בין קים קרדשיאן לקסטרו מסתיים מוקדם מהצפוי

    אחרי כישלון הקרדשיאן: עוד חזית לקרולינה למקה

    לא סיפקה את הסחורה: קמפיין קרדשיאן של קסטרו נכשל בישראל

     

    שיתוף הפעולה עם אושיית האינסטגרם נחתם למשך שנתיים ובחברה תלו תקווה כי קרדשיאן תביא טראפיק גבוה למותג בדמות חשיפה של חלק מ-152 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם. אלא שהפעילות לא הניבה את התוצאות המצופות ובקסטרו לא היו שבעי רצון משיתוף הפעולה.

    קים קרדשיאן (צילום: יח
    קים קרדשיאן(צילום: יח"צ)

    קרדישאן קיבלה מקסטרו סכום של 6 מיליון דולר וכפי שדיווחה החברה בדו"ח הכספיים לרבעון שלישי, מתחילת השנה היא הפסידה 48.6 מיליון שקל על פעילות קרולינה למקה בארה"ב. עד כה, על פי דו"חות קסטרו, השקיעה החברה במיזם האמריקני 50 מיליון שקל, כולל 6 מיליון הדולר הראשונים שכבר שולמו. בסך הכל תוכנן במקור להשקיע 100 מיליון שקל בשנתיים. עם זאת, בגלל התוצאות, ייתכן שההשקעה לא תוחזר ותימחק.

     

    הבוקר (ה') הודיעה קבוצת האופנה כי הגיעה להסכמות מסחריות עם החברה שבבעלות קים קרדשיאן ווסט, בדבר סיום השירותים שתתן קרדישאן לחברה, החל מה-26 בנובמבר.

     

    בסוף השנה תבחן קסטרו-הודיס את המשך דרכו של המותג קרולינה למקה בארה"ב. אחת האופציות להמשיך להפעיל את האתר אבל ללא השקעות בשיווק.

     

    תזכורת: ההשקה המתוקשרת של קרולינה למקה עם קים קרדשיאן    (צילום: ירון שרון)

    תזכורת: ההשקה המתוקשרת של קרולינה למקה עם קים קרדשיאן    (צילום: ירון שרון)

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    הרגלי הצריכה בתחום המשקפיים שונים

    העלות הכבדה של התשלומים לקרדשיאן והפעילות בארה"ב גרמו הפסדים לקרולינה למקה. אף שאין ספקות בעניין יכולת המכירה של קרדשיאן, כפי שבאה לידי ביטוי במכירות המחטבים שלה או במוצרי איפור, בדיעבד התברר כי הרגלי הצריכה בתחום משקפיים שונים. בניגוד לביגוד או לאיפור, הם נעשים בתדירות של פעם-פעמיים בשנה בלבד ולכן פחות מושפעים מקידום המכירות של קרדשיאן. 

     

    זאת ועוד, ליין משקפי השמש שעיצבה קרדשיאן בעבור קרולינה לא נחל הצלחה מסחרית, לא בארץ ולא בארה"ב. קרדשיאן גם ביטלה את בואה לישראל לקידום הקולקציה. המשקפיים היו אופנתיים מאוד, אבל פחות מסחריים בעבור הקהל הרחב.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים