צילום: דנה קופל

מנכ"ל גולף אנד קו: "הבנתי שאני לא רשת לקהל צעיר סופר–טרנדי"

על רקע המשבר בענף האופנה החליטו בקבוצת גולף להגדיל את ההימור על שוק העיצוב לבית ויפתחו 5 חנויות קונספט ענקיות לגולף אנד קו. המנכ"ל רביב ברוקמאייר: "לא מבין את הרצון של רשתות אופנה להיכנס לתחום המזון - אנחנו החלטנו להתמקד בתחום שיש לנו בו יתרון"


premuim_image

כתבה זו זמינה רק למנויי ynet+ שנהנים מגישה מלאה לפרשנויות, לראיונות בלעדיים, לכתבות ולטורים של מיטב כותבי ynet ו"ידיעות אחרונות"

כבר יש לכם מינוי? התחברו

הצטרפו עכשיו - החודש הראשון עלינו
רוצים לראות מה יש לנו להציע?