שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    המתינה למעלה מחצי שנה לדלת של ארון מ-ACE

    לקוחה רכשה באתר ACE שני ארונות ואחד מהם הגיע ללא חלקים מהותיים להרכבתו. רדיפה של חודשים ארוכים אחר שירות הלקוחות לא עזרה. בעקבות פניית ynet, החברה שלחה לה את החלקים החסרים ותזכה אותה. ACE: "מתנצלים"

    כמה זמן אמור לקוח לחכות לחלקים עבור ארון חדש? מתברר כי לפעמים יותר מ-7 חודשים. תשאלו את אנה, תושבת יבנה, שרכשה במאי 2019 שני ארונות עם דלתות הזזה מאתר האינטרנט של רשת ACE (אייס) ב-400 שקל לארון. לדבריה, היא הצליחה להרכיב רק אחד מהם, משום שהשני הגיע נטול חלקים שמהותיים להרכבתו. מאז, לטענתה, היא רודפת אחרי ACE חודשים ארוכים, ללא הועיל.

     

    יש לכם תלונה? כתבו לנו >>   

     

    לאחר שהתנתקו: פרטנר המשיכה לחייב ואז פנתה להוצאה לפועל

    עיכובי אספקה, פגמים והטעיות: על אילו אתרים התלוננו השנה

    בזק בינלאומי לא עומדת בחוק הטכנאים

     

    >> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

     

    "הלכתי לאסוף את הארונות מהמחסנים של החברה באשדוד", סיפרה ל-ynet. "מסרו לי את החבילות והגעתי איתן הביתה. הרכבתי ארון אחד וכשהתחלתי להרכיב את הארון השני, גיליתי שחסרים לי חלקים הקשורים לדלתות ההזזה. החלקים היו אמורים להגיע בקופסה נפרדת, שכנראה הוצאה מהחבילה. הבנתי זאת משום שאותם חלקים צורפו בקופסה נפרדת עבור הארון הזהה שקיבלתי".

    סניף ACE אייס (צילום: אוראל כהן )
    "במשך יותר מ-7 חודשים אני עדיין מחכה עם ארון חצי מורכב והדלתות שלו שעומדות לצידו". סניף ACE (צילום: אוראל כהן )

    אנה פנתה לשירות הלקוחות של ACE דרך אתר האינטרנט של החברה. לטענתה, הדרך היחידה לפנות ל-ACE היא בטלפון. היא לא מצאה כתובת מייל באתר. מבדיקה עולה שהאתר אכן מציג מספר טלפון בלבד בסגמנט שירות הלקוחות, אם כי ניתן לפנות לחברה גם דרך פייסבוק.

     

    "כל פעם שהתקשרתי לשירות, חיכיתי חצי שעה על הקו", היא מספרת. "אם לא התייאשתי, ענו לי לפעמים והבטיחו לי פעם אחר פעם שהעניין יטופל מיד, אך
    דבר לא קרה. וכך במשך יותר מ-7 חודשים אני עדיין מחכה עם ארון חצי מורכב והדלתות שלו שעומדות לצידו, באופן מסוכן למדי".

     

    מיד אחרי הפנייה של ynet לחברה, התקשרה לאנה אשת שירות לקוחות מטעם ACE. "לא האמנתי שחזרו אלי", סיפרה ל-ynet בהתרגשות. "כבר נואשתי. הנציגה ביקשה את כל הפרטים שוב. תוך כמה ימים, הגיעה אלי הקופסה המיוחלת עם החלקים החסרים. הנציגה התנצלה ואמרה גם שתזכה אותי".

     

    מ-ACE נמסר בתגובה: "אנו מתנצלים על שאירע. מנהלת שירות הלקוחות טיפלה בלקוחה באופן אישי. החלק החסר בארון סופק ללקוחה והלקוחה תזוכה במלוא הסכום על הארון, לשביעות רצונה".

    פורסם לראשונה 17/01/2020 08:11

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים