שתף קטע נבחר

הכירו את איזברה

סטארטאפ השבוע שלנו הוא EZbra, עם חזייה מתכווננת ייחודית לנשים אחרי ניתוחי שד. הישראלית שמאחורי הרעיון ענתה על השאלון שלנו

איזברה היא תחבושת ייעודית לחבישה לאחר ניתוחי שד, שעוצבה בכדי לתת מענה מדויק לכל אחד מהאתגרים שנובעים מניתוחי שד, גם לצוות המטפל ובעיקר לאישה. איזברה היא חזיה מתכווננת חד פעמית, אלגנטית וקלה לשימוש, המתאימה למבני שד שונים

 

מייסדים: אפרת רומן, יזמת סדרתית חלתה בסרטן השד לפני 11 שנים ומאז מקדישה את חייה למציאת פתרונות שישפרו את איכות החיים של נשים המתמודדות עם סרטן השד. לפני 5 שנים ייסדה את Curediva אתר הסושיאל-קומרס הראשון לחולות ומחלימות

 

שנת הקמה: 2014, לאחר קבלת הפטנט הראשון

שנות עבודה בניו יורק: שנה וחצי. בשנת 2018 פתחנו את הזרוע השיווקית של החברה בניו יורק.

מספר עובדים בניו יורק: 3

 

מאז ההקמה, כמה גייסתם?

עד היום איזיברה גייסה כ5 מיליון דולר. אנחנו נמצאות כרגע במהלכו של סיבוב בו פנויים להשקעה עוד 1.4 מיליון.

 

איך נולד הרעיון?

מיד לאחר שהתעוררתי מניתוח השד הראשון שלי לפני 11 שנים, חבושה בצורה לא נוחה, לא יעילה ובוודאי שלא מכבדת, הבנתי שיש פה בעיה. חשבתי שאני חבושה כך מכיוון שביצעתי את הניתוח בישראל, ובטוח שיש מקומות אחרים בעולם בהם יש פתרונות אחרים. עשיתי חיפוש בגוגל, חיפשתי בכל מקום אפשרי ושוחחתי עם מטופלות נוספות ברחבי העולם, ולתדהמתי, הבנתי שבכל העולם אין פתרון ייעודי או טוב לחבישת שד אחרי ניתוח, למרות שמעל 13 מיליון פרוצדורות שד מבוצעות בשנה בעולם. מכיוון שהפתרון היה כל כך מובן מאליו בעיני וכה פשוט, החלטתי שאני מרימה את הכפפה ושאני חייבת לייצר תחבושת לחבישה אחרי ניתוח שד.

 

 

דגדג ()
Ezbra

 

איזיברה הומצאה מתוך חוויית המשתמשת ופותחה תוך שיתוף פידבקים של רופאים, אחיות ושאר מטפלים, כדי לתת מענה כולל לשלל הצרכים העולים מכל סוגי ניתוחי השד: ניתוחי סרטן או ניתוחים קוסמטיים אסתטיים, כדי לאפשר למנותחות החלמה תוך תחושה של כבוד עצמי, שימור הנשיות וחיזוק דימוי הגוף.

 

מה היו הצעדים הראשונים שהפכו רעיון טוב להקמת סטראטאפ?

במקרה שלנו זו היתה קבלת הפטנט הראשון שלנו - שהוכיח לי שיש כאן באמת המצאה חדשנית ובסיס עסקי מצוין. אלמלא היה לנו IP, סביר להניח שאיזיברה הייתה נשארת עוד רעיון טוב במגירה.

 

לו הייתם מתחילים מהתחלה, מה הייתם עושים אחרת?

עובדות יותר טורי ופחות רוחבי.

 

מה הייתה נקודת המפנה, המהלך שאחריו החלה הנסיקה האמתית?

לא בטוחה שאנחנו כבר בנסיקה, אבל אישור ה FDA היה ללא ספק אחד הצעדים המשמעותיים ביותר, ולו בגלל שמיד אחריו יכולנו סופסוף לקבל תגובות ממטופלות, ששיפרנו להן משמעותית את תקופת ההחלמה ומנשים שהיו חבושות בפתרונות המקובלים וכולן, כאחת אמרו את אותו משפט: I Wish I Had EZbra

 

מדוע בחרתם להעתיק את הלוקיישן דווקא לניו יורק?

המוצר רשום ב FDA ולכן ארה"ב היא הטריטוריה הראשונה בה המוצר ישווק. מרבית הרופאים איתם אנחנו עובדות יושבים בניו יורק וכמו כן, הטיסות מישראל נוחות (ביחס לשאר המדינות בארה"ב). כשאנחנו נמצאות הרבה על הקו, זה היה אחד הפרמטרים החשובים בבחירת המיקום.

 

מתי להערכתכם הוא הטיימינג הנכון להגיע לעיר?

במקרה שלנו, מכיוון שהמוצר הוא פיזי, נכון להגיע כשהמוצר מוגמר וניתן להתחיל לשווק ולמכור אותו לבתי חולים, קליניקות פרטיות ולנשים העומדות בפני ניתוח שד. או כמו שאומרים בסטארטאפית, ברגע שהגיע הזמן ל Go to market!-

 

האם מחפשים עובדים?

תמיד שמחות להכיר אנשים ועובדים טובים. כרגע אנחנו מחפשות מפיצים ואנשים עם קשרים לבי"ח באזור, כמו גם מתמחים עם פאשן בעיניים שרוצים להיכנס לעולם ה-HealthCare, בדגש על FemTech.

 

www.ezbra.net

 

 

מפת הסטארטאפים הישראלים בניו יורק מאגדת בתוכה כ-350 סטארטאפים ישראלים והוקמה על ידי גיא פרנקלין. למפת הסטארטאפים המלאה:

WWW.IsraeliMappedinNY.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים