שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    מה הסיפור עם הלוגו ההפוך של קוקה קולה?

    זו לא טעות, זה פורים: צרכנים מבולבלים מצאו ברשתות השיווק בקבוקי קוקה קולה עם לוגו הפוך וחשבו שמדובר בטעות בהדפסה. בחברה מרגיעים: "מדובר במהדורה חגיגית לפורים"

    אחד האייקונים המסחריים הגדולים בעולם, עומד בימים אלה במרכזו של בלבול צרכני: צרכנים ברשתות השיווק ובקיוסקים ברחבי הארץ נתקלו בבקבוקי קוקה קולה שעליהם מתנוסס לוגו המותג - רק הפוך.

    קוקה קולה לפורים 2020 (צילום: יוסי כהן)
    קוקה קולה גרסת פורים 2020(צילום: יוסי כהן)
     

    המוצרים החלו לעלות על מדפי החנויות בימים האחרונים, ומשכו תשומת לב של צרכנים רבים שחשבו שמדובר בטעות בהדפסה או בהלצה, אבל בדיקת ynet מגלה כי מדובר במהלך שיווקי הכולל מהדורה חגיגית שיצאה לרגל פורים. מהחברה נמסר כי מאחורי המהדורה המיוחדת הזאת, עומד הביטוי "ונהפוך הוא", הלקוח ממגילת אסתר. 

     

    זו למעשה הפעם הראשונה שלוגו החברה האייקוני משנה את צורתו ומוצג על גבי הבקבוקים כשהוא הפוך, מאז הושק בישראל בשנת 1968. המהדורה ההיתולית כוללת בקבוקי מיני (250 מ"ל) ייעודיים למשלוחי מנות לקוקה קולה קלאסי וקוקה קולה זירו. בחברה הסבירו כי כל זאת "ברוח חג הפורים, הנחשב לחג היתולי, מצחיק ומלא הפתעות".

     

    הלוגו של חברת קוקה-קולה הוא אחד האימג'ים המפורסמים בעולם. הוא הושק לפני למעלה מ-130 שנה, והפך ברבות השנים לסמל המזוהה ביותר עם המשקה. בחברה שומרים באדיקות על אחידותו. 

     

    אורלי פלקס, מנהלת שיווק תחום המותגים בקוקה-קולה ישראל מסרה בתגובה: "מאחורי המהדורה המיוחדת לפורים, עומד הביטוי 'ונהפוך הוא' הלקוח ממגילת אסתר, שכן פורים הוא חג של תחפושות והיפוכים, וברוח הזו גם הלוגו האייקוני של קוקה-קולה, בחר להצטרף לחגיגת הפורים ולהתחפש בדרך יצירתית".

     

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: יוסי כהן
    מה הסיפור של הלוגו ההפוך של קוקה קולה?
    צילום: יוסי כהן
    מומלצים