שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    תוכנית אימונים שבועית לבידוד: יום שני - אימון אירובי

    ממשיכים עם תוכנית שבועית לשמירה על כושר בזמן השהייה בבידוד. והפעם - אימון קרדיו שישאיר אתכם מתנשמים מבלי לצאת מהחדר

    זהו היום השני שלנו בבידוד. ביום הראשון ביצענו אימון התנגדות שעובד על קבוצות שרירים רבות ומטרתו הייתה חיזוק השריר והשלד, ואילו האימון שנבצע היום יהיה אימון קרדיו במתכונת אימוני אינטרוולים.

     

    התרגילים באימון שלפניכם מצריכים מינימום מקום וציוד כך שגם אם אתם מבודדים בחדר קטנטן תוכלו לבצע אותם ללא בעיות..

     

    לפניכם רשימת התרגילים מהם האימון מורכב (את אופן הביצוע תוכלו לראות בווידאו המצורף): 

    1. סמוך קום עם החלפת רגליים.

    2. ספרינט במקום.

    3. קפיצות שוער + בעיטה.

    4. סמוך קום קלאסי.

    5. מטפס הרים.

     

    זיכרו כי אחרי הכל אתם בחדר מבודד, וכפי שהובהר בתחילת סדרת האימונים - מומלץ כי תחושת המאמץ לא תהיה עצימה אלא בינונית ונמרצת לכל היותר, בהתחשב ברמת הכושר והתחושה האישית.

     

    את התרגילים מומלץ לבצע ולמדוד לפי זמני עבודה כך שכל אינטרוול יעמוד על בין 30-60 שניות כאשר זמני המנוחה זהים. כמו כן, יש לבצע בין 1-3 מחזורים, זאת כאמור לפי היכולת האישית.

     

    חלק ניכר מתרגילי הקרדיו מתאפיינים בתנועות מהירות ומתפרצות הדורשות מאמץ גבוה מהגוף. מסיבה זו, מומלץ לקבוצות אוכלוסייה בסיכון (כמואוסטיאופורוזיס, בעיות אורטופדיות וכו') להתייעץ עם בעלי מקצוע רלוונטיים על מנת לשלול סיכון אפשרי וכן על מנת לבצע את ההתאמות הנדרשות.

     

    מוכנים? התחילו:

     

     

    הכותב הוא מאמן כושר אישי ומדריך ספורט מוסמך מכון וינגייט

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    יום שני לבידוד - אימון קרדיו
    ד"ר רק שאלה
    מחשבוני בריאות
    פורומים רפואיים
    מומלצים