מתאים לי משיקה מותג חדש לבגדי הריון
הרשת תשקיע 8 מיליון שקל בהחדרת המותג, מתוכם 2 מיליון לפרסום
מתאים לי, רשת אופנה למידות גדולות, מחדירה מותג חדש, FOR2, בהשקעה של 8 מיליון שקל. המותג החדש מיועד לנשים בהריון, וכולל מגוון גדול של פריטים ואביזרי אופנה.
בשלב הראשון, ימכרו מוצרי המותג החדש בסניפי מתאים לי בפינות מכירה מופרדות. בשלב השני תקים הרשת חנויות נפרדות עבור המותג החדש. לרשת 50 סניפים ברחבי הארץ, ובשנתיים הקרובות מתוכננות להיפתח 15 חנויות עבור המותג החדש.
אבי מלכה, מנכ"ל מתאים לי, מסר, כי הרשת נכנסת לנישה של בגדי הריון, מכיוון שאין בארץ בגדי הריון ברמת מחיר סבירה. הדבר גורם לכך ש-55% מהנשים בהריון אינן קונות ביגוד מיוחד, אלא מעבירות בגדים מהאחת לשניה.
מלכה הוסיף, כי מטרת המהלך היא להחדיר מותג צעיר במחירים אטרקטיביים. לדוגמא: גופיות להריון ב-39 שקל, חולצות החל מ-79 שקל, שמלות מ-129 שקל ומכנסיים החל מ-49 שקל. מלכה צופה כי בשנה הראשונה לפעולתה תתפוס הרשת החדשה כ-45% משוק בגדי ההריון, המוערך ב-100 מיליון שקל.
רשת מתאים לי תשקיע 2 מיליון שקל בקמפיין פרסומי להחדרת המותג. הקמפיין יכלול סרטוני טלוויזיה, קטלוג, שלטי חוצות ומודעות בעתונות הארצית והמקומית.
בימים אלו, בוחנת הרשת כניסה לקניון עזריאלי או לקניון רמת-אביב, בכדי לפתוח באחד מהם את חנות הדגל של החברה.