צילום: יובל חן

מנכ"לית מותג הקופסאות טאפרוור בישראל: "מודעת שאנחנו יקרים יותר מהממוצע"

השבוע נערכה ההשקה המחודשת הרשמית של המותג המיתולוגי טאפרוור בישראל, אחרי שלוש שנות היעדרות. רולא קופטי, הזכיינית החדשה, ילידת נצרת שהגיעה לתפקיד ללא כל רקע בשיווק, מבטיחה להכפיל את המכירות בארץ. בריאיון היא מסבירה איך תעשה זאת באונליין בלבד, ללא "מסיבות" המכירה המסורתיות, עם הרבה יותר מתחרים מפעם, ועם מחירים לא בדיוק שווים לכל כיס. "המחירים יהיו נמוכים ב-20% לעומת העבר", היא מצהירה, ומספרת גם על המוצרים החדשים


premuim_image

עושים מינוי +ynet ונהנים מכל העולמות

premuim_image ניתן לבטל בקלות בכל עת
premuim_image גישה בלתי מוגבלת לכל כתבות +ynet
premuim_image עד 3 חיבורים פעילים בו זמנית


הצטרפו עכשיו