שתף קטע נבחר

ישראכרט משיקה שירות אבטחת קניות באינטרנט

מאפשרת ללקוחותיה קנייה בטוחה מבלי לחשוף את מספר כרטיס האשראי; קודם להשקה נערך ניסוי בן מספר חודשים במערכת

תשלובת ישראכרט משיקה שירות חדש ללקוחותיה: קנייה בטוחה באינטרנט מבלי לחשוף את מספר כרטיס האשראי. זאת, באמצעות מערכת חדשנית לאבטחת תהליך הקנייה באינטרנט, פרי פיתוחה של חברת הסטארט-אפ הישראלית CYOTA.

השירות ניתן לאחר ניסוי בן מספר חודשים שערכה החברה בקרב 15 אלף מלקוחותיה, וכרגע יכולים להשתמש לקוחות מאסטרכארד, כשבאפריל יוכלו גם לקוחות ישראכרט להשתמש בו.

שירות SecureClick מקצה ללקוח מספר כרטיס חד פעמי, באופן אוטומטי, עבור כל רכישה באינטרנט. מספר כרטיס האשראי האמיתי של הלקוח אינו מוצג ואינו מועבר כלל ברשת, ובכך נמנעת היחשפותו לגורמים זרים.

כאשר בקשת החיוב מגיעה לישראכרט, מוחלף המספר החד פעמי במספר המקורי של כרטיס האשראי, וחשבון הלקוח מחויב ברכישה. לאחר השלמת העסקה, פג תוקפו של המספר החד פעמי.

השירות קל להתקנה, ופירוט העסקאות יופיע בדף החיוב החודשי לפי מספר הכרטיס החד פעמי שניתן לכל רכישה בנפרד.

חיים קרופסקי, מנכ"ל ישראכרט, אמר כי "בחודשים האחרונים ערכנו ניסוי רחב היקף במערכת החדשה. בהתאם למתוכנן ולאור הצלחת הניסוי, אנו משיקים את השירות."

בעלי כרטיס אשראי ישראכרט יכולים להצטרף לשירות באמצעות אתר ישראכרט, אתר בנק הפועלים, ובאמצעות קישוריות המופיעות באתרי סחר אלקטרוניים.

התוכנה מסוגלת לזהות לקוח הגולש באתרי סחר אלקטרוני. הזיהוי מתבצע כאשר הלקוח נמצא במסך ביצוע הקנייה, כשלאחר הזיהוי תופיע שאלה על המסך על מידת העניין שלו לבצע רכישה מאובטחת, ובמידה וכן יתחיל שירות SecureClick לפעול.

 

השירות יגובה בקמפיין

 

הפעלת המערכת החדשנית תגובה בקמפיין פרסום מבית היוצר של משרד הפרסום "שלמור אבנון עמיחי". הקמפיין תחת הסיסמא: "רק עם מסטרקארד וישראכרט לא צריך לחשוף את מספר כרטיס האשראי כדי לקנות באינטרנט", כולל מודעות בעתונות, וקמפיין אינטרנט באתרי מסחר ופורטלים.

 

 

פורסם לראשונה

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ישראכרט. "הניסוי הצליח"
ישראכרט. "הניסוי הצליח"
לקנות ברשת בלי לחשוש מחשיפת מספר הכרטיס
לקנות ברשת בלי לחשוש מחשיפת מספר הכרטיס
מומלצים