שתף קטע נבחר

אינטגרה עם שרירים

הונדה חושפת את גרסת ה-R החמה לאינטגרה בהמשך להצגת הבכורה בדטרויט

הונדה מתחממת. מי שלא השתכנע בכך עם הצגת ה-S2000 לפני כשנתיים ולא האמין, גם שהסיוויק זכתה לאות R, מוזמן להכיר את האינטגרה באותה הגרסה. מכונית הקופה הבינונית של הונדה נחשפה לראשונה בתערוכת דטרויט האחרונה תחת השם RS-X לבית אקורה ועכשיו תתחיל להימכר בשווקים אחרים תחת השם אינטגרה R לאחר חשיפה מחודשת בתערוכת ניו-יורק. אקורה, אגב, היא חטיבת היוקרה של הונדה שתחת שמה נמכרות היפניות בארה"ב והיא המקבילה לחטיבת לקסוס של טויוטה ואינפיניטי של ניסאן.

משכנעת

כרגיל אצל הונדה, הנטיה היא ליצר מנועים קטנים עם כח גדול והאינטגרה החדשה אינה שונה. היא מצוידת במנוע בנפח 2 ליטר בלבד שאינו זוכה לתוספות מיותרות, כמו מגדש לדוגמא. בתערוכת דטרויט הצהירו אנשי הונדה על הספק של 200 כ"ס לפחות והבטחות, אתם יודעים, צריך לקיים. והאינטגרה עושה זאת, במקרה זה עם 220 סוסים ו-21 קג"מ של מומנט. המנוע נהנה, כרגיל בהונדה, ממערכת תזמון שסתומים משתנה מתקדמת האחראית בין השאר גם על שמירת יחידת הכח בגבולות זיהום האוויר המותרים. על עצירת כל הכיף שמייצר המנוע הופקדו באינטגרה בלמי "ברמבו". מסביב יש גם איפור מתאים בדמות חישוקי "18 עם גומי במידות 225/45, כנף מכובדת מאחור ומדבקות R שמזכירות שלא מדובר ברכב של השכנה מלמטה.
גם מבפנים זכתה האינטגרה לעיצוב משכנע עם מושבי "רקארו" אינטגרליים והגה מתוצרת "מומו", השוכנים לבטח לצדה של תיבה בעלת שישה הילוכים.
במקביל ל-R הציגה הונדה גם גרסה מתורבת יותר של הרכב תחת השם Si. זו האחרונה מסתפקת ב-160 סוסים בלבד וממומנט מרבי של 19.4 קג"מ. לעומת זאת תוצע ה-Si גם עם תיבת הילוכים אוטומטית.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הונדה אינטגרה R...
משכנעת מבחוץ...
ומבפנים
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים