הפרסומת הכי הומוסקסואלית
"Toy Boy" של "יונדאי" נבחרה כפרסומת הכי הומוסקסואלית של כל הזמנים. רוצים לראות?
בסקר שפורסם בשני אתרים ברשת, Gay.Com ו-PlanetOut.Com, הוכתרה "Toy Boy" - פרסומת של חברת הרכב "יונדאי", כפרסומת הכי הומוסקסואלית של כל הזמנים. הסקר נערך במשך 11 ימים והשתתפו בו יותר מ-15 אלף מצביעים. הפרסומת הזוכה קיבלה 31 אחוזים מכלל קולות המצביעים.
הפרסומת מתארת בעל ואישה הנוסעים בכלי רכב נפרדים ובמקרה נפגשים ברמזור אדום. השניים מברכים זה את זה לשלום וכאשר האור הירוק מגיע, כל אחד פונה לדרכו. עם נסיעתם הצופה מגלה כי השניים בוגדים זה בזו, כל אחד על פי העדפותיו המיניות. הפרסומת שודרה בשנת 1999 בעיקר באירופה.
20 הפרסומות שהוצגו כמועמדות נבחרו על ידי פאנל של הומוסקסואלים, לסביות, ביסקסואלים ותומכיהם, כולם אנשי פרסום ושיווק. בין המותגים האחרים שפרסומות מטעמם היו מועמדות: MTV, איקאה, Fed Ex ופולקסווגן. מטרת הסקר, כפי שהוגדרה על ידי המארגנים, היתה להודות למפרסמים שמתקשרים היטב עם צרכנים הומוסקסואלים ולסביות על ידי הכנסתם לפרסומות הטלוויזיה, או על ידי עיסוק בנושא.
קישור לצפייה בפרסומת נמצא תחת "אתרים נוספים". הפרסומת זמינה בפורמט "קוויק-טיים" - תחת "אתרים נוספים" נמצא קישור להורדת-חינם של התכנה.