סקאל קיבלה הזיכיון לייבוא ושיווק jvc
בנוסף פתחה החברה חנות מחשבים חדשה בדיוטי פרי בנתב"ג, ומבטיחה מחירים הנמוכים ב-25% ממחירי השוק בארץ
חברת סקאל דיוטי פרי קיבלה בימים אלה את הזיכיון לייבוא ושיווק המותג JVC. החברה תשקיע כ- 1.5 מיליון דולר במיצוב המותג ובמסע פרסום רחב תוך אסטרטגיה שיווקית המבדלת את JVC מהמתחרים, הן בחידושים הטכנולוגיים והן במחירים האטרקטיביים לצרכן.
מוצרי JVC ישווקו בחנות החשמל והאלקטרוניקה של "סקאל" בדיוטי פרי, חלקם במחירי 200 דולר. כמו כן, ישווקו המוצרים ברשת חנויות "סקאל ישיר" ומחלקות "סקאל ישיר" במשביר לצרכן.
"סקאל דיוטי פרי" צופה כי מחזור המכירות של JVC יגלגל בישראל כ–200 מיליון שקל עד סוף שנת 2001, ויהווה כ–15% משוק האלקטרוניקה בארץ כבר בשנת הפעילות הראשונה.
משרד הפרסום "אדלר חומסקי & ורשבסקי" נבחר להוביל את הקמפיין של JVC שיחל בשבוע הקרוב למשך חודשיים. הקמפיין יכלול שלטי חוצות, מודעות צבע בעיתונות ארצית וג'ינגל ברדיו.
חנות מחשבים חדשה
בנוסף, הודיעה סקאל כי תפתח בסוף השבוע חנות חדשה בתחום המחשבים והמולטימדיה, בדיוטי פרי בנתב"ג.
החנות החדשה תיקרא: "סקאל היי טק" ותשתרע על שטח כולל של 300 מ"ר. החנות תשווק מגוון רחב של מותגים בינלאומיים מובילים בתחום המחשבים. "סקאל היי טק" תוקם במקום בו נמצאת כיום חנות "אמפוריום", שמיקומה ישונה.
לדברי סולי סקאל, יו"ר קבוצת סקאל, אסטרטגיית התמחור של החנות החדשה תתבסס על רמות מחירים הזולים בכ–25% ממחירי המוצרים בשוק המקומי. "סקאל דיוטי פרי" תשווק את מוצרי המחשב במחירים הזולים עד 25%, לעומת מחירם בשוק המקומי.