שתף קטע נבחר

יפעת בקרת פרסום תאסוף נתונים על הרדיו האזורי

חברת יפעת בקרת פרסום תתחיל לאסוף נתונים על פרסומות ברדיו האיזורי

חברת יפעת בקרת פרסום תתחיל לאסוף נתונים על פרסום ברדיו האזורי. החברה, העוסקת במעקב ואיסוף נתונים לגבי פרסום בכלי המדיה השונים, תעקוב אחר הפרסומות של שפ"א - שירותי פרסום אזוריים, החברה ממרכזת את מכירת הפרסומות עבור תחנות הרדיו האזוריות.
מיפעת נמסר, כי עקב הגידול במשקלו הסגולי של הפרסום ברדיו האיזורי, ועקב בקשות של מפרסמים, משרדי פרסום ומשרדים לתכנון מדיה, הוחלט להתחיל במעקב אחר תמהיל הפרסום ברדיו האיזורי.
מרדיו ישראל - מותג הגג של הרדיו האיזורי - נמסר, כי תחנות הרדיו האיזוריות הינן גורם דומיננטי בענף המדיה האלקטרונית. התחנות מאפשרות מתן אימפקט פרסומי, פילוח איכותי ותכנון נכון של הפרסום.
עד כה נפקד מקומו של נפרסום ברדיו האיזורי מהרשימות שיפעת העבירה ללקוחותיה: מפרסמים ומשרדי פרסום. ברדיו ישראל מקווים שהמהלך יגביר את החשיפה של רדיו ישראל בקרב המפרסמים, דבר שיביא להגדלת תקציבי הפרסום המופנים לרדיו האיזורי.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
גם הרדיו האיזורי בתמהיל הפרסום
מומלצים