שתף קטע נבחר

דירוג המשרדים: מקאן-קשר-בראל שומר על המקום ה-1

דירוג יפעת-בקרת-פרסום למחצית הראשונה של 2001 : באומן-בר-ריבנאי ושלמור-אבנון-עמיחי במקום השני והשלישי. תנובה - המפרסם הגדול במחצית

משרד הפרסום מקאן-קשר-בראל ממשיך לשמור על המקום הראשון בטבלת דירוג משרדי הפרסום גם במחצית הראשונה של השנה. כך עולה מנתוני חברת יפעת-בקרת-פרסום.

גם באומן-בר-ריבנאי ושלמור-אבנון-עמיחי שמרו על מיקומם במקום השני והשלישי בהתאמה.

דירוג משרדי הפרסום נקבע על-פי היקף תקציבים של המשרד בתקופה הנבדקת. משרד הפרסום גיתם-BBDO, שדורג בסוף 2000 במקום הרביעי, מדורג הפעם במקום החמישי. זאת, לאחר שאדלר-חומסקי-אנד-ורשבסקי, שרושם גידול מתמיד במהלך השנתיים האחרונות, תפס כעת את מקומו של גיתם-BBDO, במקום הרביעי. בסוף 2000 דורג אדלר-חומסקי-אנד-ורשבסקי במקום השישי בלבד.

טמיר-כהן ירד למקום השישי, לאחר שדורג בסוף 2000 במקום החמישי, ואילו ראובני-פרידן שמר על המקום השביעי גם בדירוג הנוכחי.

משרד הפרסום פובליסיס-אריאלי מדורג במקום השמיני - קפיצה של שלב אחד לעומת סוף 2000. פוגל-לוין ירד שלב למקום התשיעי, ויהושע-TBWA סוגר את רשימת עשרת משרדי הפרסום הגדולים למחצית הראשונה של השנה. יהושע-TBWA דורג לפני חצי שנה במקום ה-21.

מהצד השני, בדקה יפעת-בקרת-פרסום את דירוג המפרסמים, שנקבע על-פי ההוצאה לפרסום בטלוויזיה, בעיתונות, ברדיו, בשילוט חוצות ובאתרי האינטרנט וואלה ו-MSN.

חברת תנובה הינה המפרסם הגדול ביותר במחצית הראשונה של 2001 ואילו מתחרתה העיקרית, חברת שטראוס, מדורגת במקום השישי בלבד. פלאפון מדורגת במקום השני מבין המפרסמים המובילים מבחינת ההוצאה לפרסום במחצית הראשונה של 2001. סלקום, לעומת זאת, תופסת רק את המקום השמיני.

 

 

 

פורסם לראשונה

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
תנובה. המפרסם הגדול במחצית
תנובה. המפרסם הגדול במחצית
מומלצים