שתף קטע נבחר

פודליין קיבלה זיכיון לשיווק תה טווינינגס בישראל

טווינינגס תיכנס לשוק התה פרימיום, וצפויה להגיע לנתח שוק של 5% בתום שנת פעילות ראשונה בארץ

חברת פודליין שיווק, מקבוצת היינץ-רמדיה, קיבלה הזיכיון לשיווק והפצת מותג התה האנגלי טווינינגס (TWININGS) בישראל. פודליין תשווק 11 סוגי תה טווינינגס, בהם תה שחור, תה שחור בטעמים, תה ירוק ותה נטול קופאין. בהמשך ישווקו בישראל גם חליטות הצמחים של טווינינגס.
פיני פרבר, מנכ"ל פודליין, מסר כי קבלת הזיכיון של טווינינגס תאפשר הרחבת קהלי היעד וכניסה לנקודות מכירה נוספות, הן בשוק הפרטי והן בשוק המוסדי. פרבר מעריך, כי המותג טווינינגס צפוי להגיע לנתח שוק של 5% בתום שנת הפעילות הראשונה. מנהלת השיווק של החברה, יעל גיא, מסרה כי פודליין מכוונת את מאמציה לשוק התה פרימיום בישראל.
שוק התה בישראל מוערך בכ-230 מיליון שקל בשנה והוא נחשב לאחד השווקים מהירי הצמיחה בענף המזון בארץ. שוק זה גדל ב-10-15% מדי שנה, כשתה ויסוצקי תופס כ-75% מנתח השוק, ואחריו תה ליפטון המיובא, עם כ-10% נתח שוק.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים