HOT סגרה משרדים בנצרת עלית ופיטרה 30
ל-ynet נודע כי החברה סגרה היום (א') את מינהלת הכספים שלה בנצרת עלית ופיטרה את כ-30 עובדיה. הפעילות תעבור להנהלת החברה ביקום שבמרכז הארץ. הוט: "אנחנו מרכזים פעילויות במינימום מוקדים, כדי לשפר השירות ללקוחות". המנכ"ל בלינקוב הבטיח לראש העיר: חלק מפעילות החברה בנצרת עלית ימשיך לפעול; עדיין לא ברור מה צפוי למוקד שרות הלקוחות והטלמרקטינג, המעסיקים יחד כ-140 עובדים
חברת הכבלים הממוזגת, HOT, סגרה היום (א') את מינהלת הכספים שלה בנצרת עלית, ופיטרה את כ-30 עובדיה. כך נודע ל-ynet.
HOT, העוסקת בימים אלה במיזוג פעילויות 3 חברות הכבלים - תבל, מת"ב וערוצי-זהב, מרכזת את מרבית פעילויותיה שהיו מפוזרות בין מוקדים רבים בכל חלקי הארץ, במינימום מוקדים, ומתכוונת לרכז במהלך 2005 את מרבית הפעילויות במרכז העתידי של החברה, בפארק יקום ליד נתניה. במסגרת זאת, סגרה HOT את המינהלת בנצרת עלית, והעבירה את פעילותה למרכז הארץ.
במסגרת זאת, שקלו בחברה לסגור גם את מוקד שרות הלקוחות של HOT בנצרת עלית, ולפטר את 40 עובדיו, ביניהם מוקדנים, אנשי מכירות ואנשי שירות לקוחות.
ראש עיריית נצרת עלית, מנחם אריאב, נפגש בשבוע שעבר עם מנכ"ל HOT, רמי בלינקוב, שהבטיח לו שהחברה תשאיר בנצרת עלית חלק מפעילויות החברה. עדיין לא ברור מה יעלה בגורל שרות הלקוחות, שמפעילה החברה בעיר, המעסיק כ-40 עובדים, ובגורל מוקד הטלמרקטינג, המעסיק כ-100 עובדים נוספים.
בין עובדי המוקד מסתובבות שמועות, לפיהן החברה מתכוונת לסגור את המוקד כליל, לפטר את כל העובדים ולהפוך אותו למחסן. ואולם, ב-HOT מכחישים את השמועות, ומצהירים כי לפי שעה נסגרת, כאמור, מינהלת הכספים בלבד.
מ-HOT נמסר בתגובה: "צמצום הפעילויות נעשה במטרה לשפר ולייעל תהליכי עבודה. אנו מאמינים שריכוז כזה יש בו כדי לתרום לשיפור רמת השירות ואיכותו לכלל הלקוחות בכל חלקי הארץ. אין במהלכים אלה כדי להפחית את היקף כוח האדם בחברה. להיפך הוא הנכון, כוח האדם המיועד למערכי השירות של החברה גדל בהתמדה מאז החל המיזוג התפעולי".
המידע הראשוני הגיע באי-מייל האדום